![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pure logica, dit had al lang moeten gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Maar Zuhal toch ? dat is nu juist het geen niet mag gebeuren in de plaats ... dat is zelfmoord plegen voor Europa dat ge gaat doen , ge gaat dus een hele moslim bevolking naar hier LOKKEN met een Europees STATUUT zijt u zot ?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 februari 2016 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar omdat we er nu toch mee zitten , ik geef haar gelijk !! Maar wat zij zegt is niet politiek correct !!!! Het moet zijn , Wir Schaffen Das !!!!!!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar omdat we er nu toch mee zitten , ik geef haar gelijk !! Maar wat zij zegt is niet politiek correct !!!! Het moet zijn , Wir Schaffen Das !!!!!!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaan dus ook politiekers/ca met gezond verstand die niet staan te lullen zoals onze groene vriend Devriendt vandaag in de 7de dag! Alleen, gaan ze aan bod komen? Er zijn dus betere oplossingen maar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook gezien, zou je die ezel niet gewoon doodslaan voor hetgeen die allemaal uitkraamt? Hij sprak over het sturen van Belgische advocaten naar Calais om de vluchtelingen daar uitleg te geven over hun "rechten" als vluchteling...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dag dat ik naar ZuGAL Demir luister, zal nooit komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem zulke advokakkers dan ook maar de nationaliteit af !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 februari 2016 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Creeren van veilige zones(met alles wat daarvoor nodig is) buiten Europa.Naties die zichzelf blijkbaar niet kunnen in stand houden verliezen daardoor ,in het beste geval tijdelijk,hun souvereiniteit over delen van hun grondgebied en mensen).Wat de VN daarvan denkt intresseert me niet meer.Permanente consulatie met Moskou, Beeing en Washington is gewenst maar de EU doet haar eigen zin in deze!
2) Fors uitsorteren van jonge mannen in de militaire leeftijd uit de emigrantenstroom,zowel binnen de EU als daarbuiten.De EU aanvaardt hen niet meer als vluchtelingen.Een conflict moet UITGEVOCHTEN worden en ZIJ moeten dat vechten doen.Ik herinner er aan dat in de wereldoorlogen Belgische jongemannen ook niet te lang "vluchtelingetje" moesten spelen.Ze werden opgespoord en ingezet door de bezetter,ofwel maakten ze zich nuttig in dienst van de geallieerden.. De momentele situatie is een abberatie en een schande. 3)ENKEL goedgekeurde mensen met het vluchtelingenstatuut kunnen de EU binnen.Hun statuut wordt ieder jaar geevalueerd,GELIJK WAAR ze zich in de EU bevinden is hun dossier direct opvraagbaar voor gelijk welke bevolkingsambtenaar of politieagent.Het wordt hen reeds van in het begin heel erg duidelijk gemaakt dat hun verblijf tijdelijk is! 4)Migratie in de EU kan enkel,zoals in de VS,via "Green Cards",maar dan even streng toegepast als in Australie,Nieuw Zeeland of Canada.Het komt er op neer dat enkel GEWILDE mensen aanspraak kunnen maken.Het wordt bij EU wet verboden aan EU-lidstaten om zelf versoepelingen toe te staan.Een mogelijke alternatieve methode is minstens 5 jaar dienst in het Vreemdelingenlegioen. Laatst gewijzigd door kelt : 28 februari 2016 om 19:37. |
![]() |
![]() |