![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ofwel levenslang opsluiten wegens collaboratie ofwel pushbacken
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kleine 500 bekende Belgische 'vredesstrijders', 'onze jongens'.
De cijfers geven voor het hele land een totaal van 451 Syriëstrijders. Die worden onderverdeeld in vier categorieën: diegenen die zich in Syrië bevinden, diegenen die onderweg zijn, het aantal teruggekeerden en het aantal mislukte vertrekken. Volgens de gegevens die op 28 januari werden afgeklopt, bevonden zich 269 strijders in Syrië, waren er zes onderweg naar het front, zijn er 117 teruggekeerd en was sprake van 59 mislukte vertrekken. |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeer juist. En intussen zullen zij weeral aan het steuntrekkersinfuus hangen.
#6 |
Gouverneur
|
![]() Heeft Jambon ook gezegd of die gasten opgepakt zijn of dat die vrij rondlopen?
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpen telt hoogst aantal teruggekeerde Syriëstrijders
Bron Detail tekst: Citaat:
![]() En gaat men die daar nu bepamperen, een huisje geven, een job geven en verder in de 'samenleving' laten infiltreren? Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 februari 2016 om 06:45. |
||
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() walgelijk land.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ginder koppen afsnijden en hier komen doppen.
Schiet ze omver.
#12 |
Gouverneur
|
![]() Ze willen onze cultuur niet respecteren, dus moeten ze ook niet hier zijn, en noch minder naar hier terugkomen.
Dus ook niet behandelen naar onze normen, wetten en/of cultuur -> nationaliteit afnemen + uitzetten. Hun ouders, broers, zussen, vrouwen en/of kinderen ook. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 27 februari 2016 om 03:32. |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgische 'Syrieganger' omgebracht:
Islamitische Staat heeft vrijdag een eigen strijder geëxecuteerd in Deir ez-Zor. Volgens een onafhankelijk Syrisch nieuwsagentschap ging het om een Belg die volgens de terreurorganisatie "hoogverraad" zou gepleegd hebben. http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islam...gverraad.dhtml |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Na verhalen en onduidelijkheid, blijkt nu dat 800 IS-strijders zijn teruggekeerd naar Europa
http://www.nrc.nl/next/2016/03/01/50...uropol-1594013 |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Na verhalen en onduidelijkheid, blijkt nu dat 800 IS-strijders zijn teruggekeerd naar Europa
http://www.nrc.nl/next/2016/03/01/50...uropol-1594013 |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vertrouw het zaakje niet , dit lijkt op een tijdbom !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe behandelde men Oostfrontstrijders?
|
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een retorische vraag. Het is absurd Syriëstrijders te behandelen als slachtoffers als je het vergelijkt met hoe men Oostfrontstrijders behandelde.
|
![]() |