![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
![]() Het is dus wachten tot er een zwaar ongeval gaat gebeuren waar meestal andere mensen slachtoffer van zijn voor men er wat gaat aan doen? Die zijn rijbewijs in twee gelijke delen scheuren, wagen openbaar verkopen of lijkt u dat te 'dramatisch?'. p.s. Volgens sommigen misschien kort door de bocht wat ik nu schrijf maar het is nu éénmaal zo, het is niet de enige BMW rijder die zondigt. Laatst op de E17/E40 vlogen ze voorbij. Geen idee van, wat er mis is met die mensen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2016 om 06:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Ze hebben een BMW en dat is in hun ogen het verlengde van hun piemel. BMW heeft een meer en meer negatief imago. Er zijn zelfs al bedrijven die BMW uit hun vloot hebben genomen of van de keuzelijst hebben geschrapt. En het valt ook op : roekeloos en onverantwoord rijgedrag : Ofwel een yuppie vertegenwoordiger,ofwel een jonge gast met een klakske op, ofwel een allochtoon die er als een pooier uit ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
step 1: Blame capitalism step 2: Adopt some policies to "fix things". step 3: When those policies make things worse, return to step 1. ... repeat ... Laatst gewijzigd door Zwitser : 7 januari 2016 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Fout jongen Porsche heeft een super goed imago in verkeersvriendelijkheid. Een Porscherijder wordt aanzien als een sportieve zelfstandige die het gemaakt heeft en als een gentleman in het verkeer rijdt. Iemand die met beide voeten zelfverzekerd door de wereld gaat en geen behoefte heeft in Ferrari en Lamborghini machobakken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Die in hun dacia, ford, opel en nissan die jaloers zijn zullen dat inderdaad niet doen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge nu denkt dat ik ga uitzoeken wat er juist veranderd is in die tekst, dan mag je gauw wat anders denken.
Andersmans post behandel je niet zo. En naar andere forummers kan je klantvriendelijker iets duidelijk maken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die met een groot mes loopt rond te zwaaien op een manier dat hij dreigt andere mensen te kwetsen, moet ... hoe aangepakt worden door de maatschappij ?
Iemand die constant loopt te dreigen naar andere mensen, en daarbij geregeld een klop uitdeelt gelijk een zot, moet .... Voor mij is het duidelijk dat die bmw-piraat een psychopaat is die een hele tijd in gedwongen observatie genomen moet worden om na te gaan of hij wel geschikt is om vrij rond te lopen. Collocatie heet dat. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() De vraag is hoeveel er zoals die BMW bestuurder zijn. Maar die het zo niet uiten maar hun frustraties meer en meer opkroppen. Als die hun vat open barst dan doen die misschien nog veel ergere dingen. Als ik soms mensen hoor spreken dan krijg ik schrik. En akkoord veel toogpraat maar toch het zit bij velen diep. Heel diep. Als er morgen iets voorvalt en die mensen knakken dan is het te laat.
Om een voorbeeld te noemen : elders schreef ik over een kennis die zijn dochter bijna door een allochtoon was aangerand. Moest dit gebeurd zijn of erger moest de dochter daarbij het leven laten dan krijg je wereldnieuws. Die vader heeft genoeg kennis en geraakt aan genoeg materiaal om Brussel half weg te blazen. Ik durf er niet aan te denken tot wat die man in staat zou zijn. En dat meen ik. Ik ken hem genoeg om zijn karakter wat te kunnen inschatten. En toen ik hem zijn verhaal over zijn dochter zag doen, zijn manier van doen en zijn duidelijke haat tegen allochtonen ... Die man zou zijn leven geven om een bloedbad aan te richten. De enige trigger die nodig is is aan zijn dochter komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb zelfs helemaal geen auto. Dat is gewoon geldverspilling.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof de essentie hier het automerk zou zijn. Ik stel me eerder de vraag waarom iemand die systematisch toont het leven van andere mensen moedwillig in gevaar te brengen dit kan blijven doen. Dikke bankrekening misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 8 januari 2016 om 16:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Maar iemand die presteert zoals die zwarte-BMW-rijder moet gewoon van straat gehaald worden en nooit meer aan het stuur mogen.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft trouwens ook weer verstek laten gaan, dat betekent dat hij gewoon de uitspraak kan afwachten en in beroep gaan en dan moeten ze alles weer opnieuw doen. Beproefde techniek ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen kennen ook heel wenig van "auto´s", vooral jij als je die laatste zin veralgemenend bedoelt. Citaat:
(en ik spreek van ervaring want mijn auto is er een van... ![]() Natuurlijk is er (zeker) ook in Zwitserland een leefbare markt voor old- en yongtimers: willekeurig gegoogeld CH: http://www.auto-eberhart.ch/oldtimer-youngtimer.html NL: http://www.youngtimerselect.nl/ enz...
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 8 januari 2016 om 16:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een auto geldverspilling is zoals Zwitser zegt betekent enkel dat hij er geen nodig heeft. Hij heeft waarschijnlijk een privé chauffeur met bijhorende auto van de firma ![]() |
|
![]() |
![]() |