![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Aan alle west-europese politieke leiders, STOP DEZE WAANZIN ! Islam = problemen, oorlog, geweld en haat. Als jullie de islam blijven importeren, zal er een Hitler in het kwadraat opstaan, om de janboel die jullie van de westerse maatschappij aan het maken zijn, terug op te ruimen, met onnoemelijk veel menselijk leed tot gevolg. De verzorgingsstaat is al ten dode opgeschreven dankzij alle kosten van de immigratie, onze privacy is er weldra ook aan, en straks ook onze welvaart en onze toekomst. Zoals de ex-vld een pest voor vlaanderen werd genoemd, zo mag de islam dat ook voor europa en de rest van de wereld worden genoemd. Overal waar de islam aanwezig is, daar is er oorlog, geweld en terrorisme. Stop met die cultuur te importeren ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik vind ook dat we buiten de oorlogsvluchtelingen, zo weinig mogelijk Islam moeten importeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Weeral typische extreemlinkse ontkenning.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() En maar Tv programma maken en blijven uitzenden om medelijden op te wekken het valt allemaal teveel op .. alle dagen negerkes met moekes op de dool een huisje uitdelen welkom in België het gouden paradijs !! waar de eigen bevolking de slavenarbeid moet verrichten werken tot ze 89 zijn en al gans hun leven 65 % belastingen moeten betalen speciaal voor de immigranten eten te geven....LEVE BELGIE
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Allee maak nog ne keer een reportage .... om ons schuldig te blijven voelen en zodanig dat wij totaal geen levenslust meer hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk naar China, Japan of Saudi-Arabië, die nemen geen vluchtelingen op en ze komen daar ook mee weg.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die miljoenen "oorlogsvluchtelingen" leven al decennia in oorlogsgebieden, andere hobby's hebben ze daar niet en nu ineens...moeten ze allemaal naar Europa vluchten? Europa zal straks zelf schuld hebben aan het feit dat het terug de middeleeuwen in vliegt met al die gasten waar het niets kan mee aanvangen en die vooral voor last, kosten, agressie enz zorgen... De vechtpartijtjes die ze nu al in de opvangcentra opvoeren zullen binnenkort in het groot in het ganse land spelen zeker? Europa pleegt zelfmoord. Laatst gewijzigd door andev : 9 maart 2016 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Menen we dat echt?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En door het soort praat van u als in dit topic gaan moslims aan hoogheidswaanzin leiden, cut it out. ![]() Ik heb trouwens sowieso geen schrik van mensen die al bang voor hun schaduw zijn. Laatst gewijzigd door Guinevere : 9 maart 2016 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij brengt hij er in zijn moslimlanden weinig van terecht. Hij kan zijn eigen volgelingen niet in het gareel houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ondersteun ik mijn tekst even met een iets ouder artikel en andere. EU opent in twee jaar tijd grenzen voor 7 miljoen moslims. Islam in Europa (met dank aan Wikipedia) Waarom wil de EU Europa overspoelen met moslims ? Moslims horen niet thuis in Europa
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb horen zeggen dat die schaduw vooral heel traag zou zijn...
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |