Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2016, 09:40   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Turkije vraagt 3 miljard extra voor vluchtelingen

Bron

Detail tekst

Citaat:
De Turkse regering weet dat de EU van haar afhankelijk is om de migratiestroom onder controle te krijgen. Premier Davutoglu vraagt nog eens 3 miljard euro, bovenop de 3 miljard die al is toegezegd.
Zo zie je maar weer, die landen waar men ons vroeger over wijsmaakte dat het de afvallige landen waren blijken op huidig ogenblik veel slimmer uit de hoek te komen dan we ooit hadden kunnen denken en eisen maar miljarden en miljarden van de EU, Griekenland, Turkije ...

Je zou het voor minder op een lachen zetten.

Europese leiders op zoek naar akkoord binnen tien dagen

Laat ze er NOOIT bij, bij de EU die Turken want dan ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2016 om 09:43.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2016, 10:03   #2
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Europa ontdekte Amerika, roeide het grootste gedeelte van de oorspronkelijke bevolking uit en sloot de rest op in reservaten.
Europa ontdekte Australië, roeide het grootste gedeelte van de bevolking uit en sloot de rest op in reservaten.
De ISLAM ontdekte Europa, .................................................. .
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2016, 10:08   #3
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Wij beleven momenteel wereldgeschiedenis. Binnen 20 jaar gaan ze vragen wanneer het einde van Europa begonnen is. Vandaag dus................Europa gratis weggegeven met een dikke premie er nog bovenop aan de Turken en de Islam. Erdogan heeft dankbaar misbruik gemaakt van de ongelooflijke zwakte van onze vertegenwoordigers om met chantage zijn doel te bereiken. De eerste stap naar het Derde Ottomaanse Rijk is gezet. Wee ons.......................
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 15:06   #4
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst

Zo zie je maar weer, die landen waar men ons vroeger over wijsmaakte dat het de afvallige landen waren blijken op huidig ogenblik veel slimmer uit de hoek te komen dan we ooit hadden kunnen denken en eisen maar miljarden en miljarden van de EU, Griekenland, Turkije ...

Je zou het voor minder op een lachen zetten.

Europese leiders op zoek naar akkoord binnen tien dagen

Laat ze er NOOIT bij, bij de EU die Turken want dan ...
Die klein met zijn bril op lacht geniepig "de buit is binnen denkt ie" ik heb ze bij hun ballen die domme Europeanen ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 15:33   #5
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Die klein met zijn bril op lacht geniepig "de buit is binnen denkt ie" ik heb ze bij hun ballen die domme Europeanen ...
die sardonische lachebekjes van zowel Tusk als Davutoglu, beloven weinig goeds

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 15:37   #6
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
die sardonische lachebekjes van zowel Tusk als Davutoglu, beloven weinig goeds
De sadisten gaan snijden en hakken ,, ze genieten nu al volop ..
Oud 9 maart 2016, 18:04   #7
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Europa ontdekte Amerika, roeide het grootste gedeelte van de oorspronkelijke bevolking uit en sloot de rest op in reservaten.
Europa ontdekte Australië, roeide het grootste gedeelte van de bevolking uit en sloot de rest op in reservaten.
De ISLAM ontdekte Europa, .................................................. .
Neen. De islam is ook al eeuwen bezig met uitroeien in de gebieden waar ze binnenvielen, dat is niets nieuws!
Voorbeeld: de islam/Arabieren "ontdekten" het Afrikaanse binnenland en namen ganse dorpen gevangen om als slaven door te verkopen enz
Europa is ondertussen al wel gestopt zeker met dat binnenvallen en uitroeien?
De moslims zijn nog leuk bezig of beginnen er hier en daar pas aan!
Ze moeten nog de rest van de wereld onder het juk van de islam brengen en "ongelovigen" uitroeien...
Het NU vervangen door het VROEGER, dat is gemakkelijk in de discussies!

Laatst gewijzigd door andev : 9 maart 2016 om 18:08.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2016, 18:07   #8
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Wij beleven momenteel wereldgeschiedenis. Binnen 20 jaar gaan ze vragen wanneer het einde van Europa begonnen is. Vandaag dus................Europa gratis weggegeven met een dikke premie er nog bovenop aan de Turken en de Islam. Erdogan heeft dankbaar misbruik gemaakt van de ongelooflijke zwakte van onze vertegenwoordigers om met chantage zijn doel te bereiken. De eerste stap naar het Derde Ottomaanse Rijk is gezet. Wee ons.......................
We kunnen maar hopen dat Merkel bij de volgende verkiezingen van de tafel geveegd zal worden, ze zijn haar in Dtl niet echt dankbaar voor wat ze uitspookt! Ook nu zijn niet alle politiekers in de EU blij met de eisen van Turkije. Ze binnenhalen in Europa krijgt geen gejuich, het zaakje is nog niet beklonken...
Oud 9 maart 2016, 18:11   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
We kunnen maar hopen dat Merkel bij de volgende verkiezingen van de tafel geveegd zal worden, ze zijn haar in Dtl niet echt dankbaar voor wat ze uitspookt! Ook nu zijn niet alle politiekers in de EU blij met de eisen van Turkije. Ze binnenhalen in Europa krijgt geen gejuich, het zaakje is nog niet beklonken...
Men moet die 'angstvallig' buiten de EU houden die Turken of het hek is helemaal van de dam en het loopt nu al meer dan de spuigaten uit, bedankt politici, die het land waar ze verkozen zijn ten gronde richten. (<- door Sarcasmus)

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2016 om 18:12.
Oud 10 maart 2016, 09:03   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen. De islam is ook al eeuwen bezig met uitroeien in de gebieden waar ze binnenvielen, dat is niets nieuws!
Voorbeeld: de islam/Arabieren "ontdekten" het Afrikaanse binnenland en namen ganse dorpen gevangen om als slaven door te verkopen enz
Europa is ondertussen al wel gestopt zeker met dat binnenvallen en uitroeien?
De moslims zijn nog leuk bezig of beginnen er hier en daar pas aan!
Ze moeten nog de rest van de wereld onder het juk van de islam brengen en "ongelovigen" uitroeien...
Het NU vervangen door het VROEGER, dat is gemakkelijk in de discussies!
Ik stel mij steeds de vraag, als ze alles zouden kunnen veroveren tegen wie gaan ze daarna dan vechten, want die kunnen het echt niet laten zo door de geschiedenis heen bekeken.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 maart 2016 om 09:03.
Oud 10 maart 2016, 09:09   #11
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik stel mij steeds de vraag, als ze alles zouden kunnen veroveren tegen wie gaan ze daarna dan vechten, want die kunnen het echt niet laten zo door de geschiedenis heen bekeken.
Simpel ,,dan hakken ze hun eigen vrouwen en meisjes maar de kop af want vrouwen zijn slechte wezens ... zo gaan ze misschien ook eens zelf uitgeroeid worden .....
Oud 10 maart 2016, 09:22   #12
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Simpel ,,dan hakken ze hun eigen vrouwen en meisjes maar de kop af want vrouwen zijn slechte wezens ... zo gaan ze misschien ook eens zelf uitgeroeid worden .....
Wel, dat zou best wel eens kunnen.
Oud 10 maart 2016, 10:30   #13
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh, maar die vraag moet je je niet stellen want ze vechten al eeuwenlang ook onder mekaar...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 10:36   #14
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het antwoord daar op is simpel: die zullen altijd in oorlog zijn, is het niet meer met ons, dan onder elkaar!
Oud 10 maart 2016, 10:38   #15
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Oh, maar die vraag moet je je niet stellen want ze vechten al eeuwenlang ook onder mekaar...
Ja eigenlijk feitelijk wel.
Oud 10 maart 2016, 10:39   #16
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik sta niet te juichen voor een politieker zoals Verhofstadt, maar hij heeft het toch maar eens duidelijk gezegd: we geven de sleutels van Europa aan sultan Erdogan enz
Wat het hoofddoekwijf van Erdogan wist te vertellen over de goede kanten van een harem zal ook weer de ogen hebben geopend van sommigen...
En dat volkje moeten we bij Europa rekenen straks?
Oud 10 maart 2016, 10:47   #17
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik sta niet te juichen voor een politieker zoals Verhofstadt, maar hij heeft het toch maar eens duidelijk gezegd: we geven de sleutels van Europa aan sultan Erdogan enz
Wat het hoofddoekwijf van Erdogan wist te vertellen over de goede kanten van een harem zal ook weer de ogen hebben geopend van sommigen...
En dat volkje moeten we bij Europa rekenen straks?
En de echte kapitaalkrachtigen, de meest gegoeden, de maffia die al altijd aan het stuur stond en staat is nu bezig, zoals eeuwige collaborateurs altijd doen, met zich aan de kant van de veroveraars te scharen, hopend zo hun eigenbelangen te behartigen...
Alle negatieve effecten is voor het plebs dat ze zonder de minste empathie terug naar de middeleeuwen verbannen...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 10 maart 2016 om 10:48.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 19:39   #18
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En de echte kapitaalkrachtigen, de meest gegoeden, de maffia die al altijd aan het stuur stond en staat is nu bezig, zoals eeuwige collaborateurs altijd doen, met zich aan de kant van de veroveraars te scharen, hopend zo hun eigenbelangen te behartigen...
Alle negatieve effecten is voor het plebs dat ze zonder de minste empathie terug naar de middeleeuwen verbannen...
Volgens wat te horen valt op de laatste nieuwsberichten zijn er toch al meer politiekers in het Europagedoe die laten horen dat een land dat de mensenrechten verkracht, de media aan banden legt enz niet thuis hoort bij ons Europa! Afwachten, wellicht is er nog hoop...
En inderdaad, ze zien ook al meer in dat de multiculramp door henzelf moet worden opgelost en dat ze niet er op moeten rekenen dat Turkije dat in hun plaats zal doen! Die gaan integendeel nog zoveel mogelijk moslims op onze nek schuiven!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be