![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst Citaat:
Je zou het voor minder op een lachen zetten. ![]() Europese leiders op zoek naar akkoord binnen tien dagen Laat ze er NOOIT bij, bij de EU die Turken want dan ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2016 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Europa ontdekte Amerika, roeide het grootste gedeelte van de oorspronkelijke bevolking uit en sloot de rest op in reservaten.
Europa ontdekte Australië, roeide het grootste gedeelte van de bevolking uit en sloot de rest op in reservaten. De ISLAM ontdekte Europa, .................................................. . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Wij beleven momenteel wereldgeschiedenis. Binnen 20 jaar gaan ze vragen wanneer het einde van Europa begonnen is. Vandaag dus................Europa gratis weggegeven met een dikke premie er nog bovenop aan de Turken en de Islam. Erdogan heeft dankbaar misbruik gemaakt van de ongelooflijke zwakte van onze vertegenwoordigers om met chantage zijn doel te bereiken. De eerste stap naar het Derde Ottomaanse Rijk is gezet. Wee ons.......................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbeeld: de islam/Arabieren "ontdekten" het Afrikaanse binnenland en namen ganse dorpen gevangen om als slaven door te verkopen enz Europa is ondertussen al wel gestopt zeker met dat binnenvallen en uitroeien? De moslims zijn nog leuk bezig of beginnen er hier en daar pas aan! Ze moeten nog de rest van de wereld onder het juk van de islam brengen en "ongelovigen" uitroeien... Het NU vervangen door het VROEGER, dat is gemakkelijk in de discussies! Laatst gewijzigd door andev : 9 maart 2016 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2016 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 maart 2016 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Oh, maar die vraag moet je je niet stellen want ze vechten al eeuwenlang ook onder mekaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het antwoord daar op is simpel: die zullen altijd in oorlog zijn, is het niet meer met ons, dan onder elkaar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta niet te juichen voor een politieker zoals Verhofstadt, maar hij heeft het toch maar eens duidelijk gezegd: we geven de sleutels van Europa aan sultan Erdogan enz
Wat het hoofddoekwijf van Erdogan wist te vertellen over de goede kanten van een harem zal ook weer de ogen hebben geopend van sommigen... En dat volkje moeten we bij Europa rekenen straks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle negatieve effecten is voor het plebs dat ze zonder de minste empathie terug naar de middeleeuwen verbannen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 10 maart 2016 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad, ze zien ook al meer in dat de multiculramp door henzelf moet worden opgelost en dat ze niet er op moeten rekenen dat Turkije dat in hun plaats zal doen! Die gaan integendeel nog zoveel mogelijk moslims op onze nek schuiven! |
|
![]() |
![]() |