![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2016 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar is de (volledige) lijst dan?
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 9 maart 2016 om 18:35. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee van. Zouden ze die durven posten denkt u, want dat gaan er veel zijn denk ik.
De Engelstalige versie van de bewuste site daar staan ook best 'leuke' dingen op. Stof tot nadenken/lezen zeg maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ben benieuwd of ze deze gegevens weer in de onderste bureaulade stoppen. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ex-lid ISIS steelt en lekt namen van 22.000 jihadi's: "Onschatbare waarde"
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is al beter dan de 1 700.
Van 22.000 jihadisten die zich hebben gemeld bij de terreurorganisatie Islamitische Staat zijn nu de naam, het adres en andere persoonsgegevens bekend. Een teleurgestelde ex-strijder van IS heeft ze doorgespeeld aan de Britse nieuwszender Sky News. Eerder deze week konden de Duitsers ook al beslag leggen op zo’n file met “personeelsgegevens” van IS. http://newsmonkey.be/article/64539
#7 |
Banneling
|
![]() grove schending van de privacy van 'onze jongens' ginder, dat ze er maar niet aan denken die info te gebruiken, daar zal Walter Daemen wel voor in de bres springen...
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Whahaha ik hoop echt dat ze de sollicitatieformulieren van onze stoere Belgskes gaan publiceren. Eens zien wat die bij hun sterke punten hebben ingevuld
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Waarom zouden "onze" Syrie-strijders zo geheimzinnig willen doen over hun activiteiten? Denk maar eens aan de troeven als je dit in je CV zet.
*Zin voor initiatief *Maken van verre verplaatsingen geen belet *Groot aanpassingsvermogen *Stressbestendig in crisis-situaties *Team-player *Extra-legale voordelen en betaald verlof niet noodzakelijk *Verrijkt door buitenlandse ervaringen en culturen |
![]() |