![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Franstaligen willen blijkbaar nog steeds niet aanvaarden dat de grote meerderheid van dit land Nederlandstalig is.
Vandaag promoot Le Soir de Nationale Eenheid door een driekleurig Belgisch karton in haar krant te steken met als slogan de eentalige Franstalige slagzin # TenirBon Na de eentalige Franstalige slogan #tousensemble voor de Nationale Belgische Voetbalploeg worden de Vlamingen nu enkel in het Frans aangespoord om Tenir Bon te zijn ![]() Het is dus duidelijk voor de Franstaligen geldt nog steeds het aloude adagio "La Belgique sera Latine" en "Pour le Flamands la même chose" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Om op te kotsen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ze de driekleur gebruiken, dan moeten ze het maar twee- of drie-talig doen. En uit beleefdheid: de andere talen eerst. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben een slechte Belg. Ik beheers de Franse taal amper. Wat bedoelen ze met tenirbon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben een slechte Belg. Ik beheers de Franse taal amper. Wat bedoelen ze met tenirbon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het samenleven van alle Walen ,Vlamingen en Brusselaars willen bevorderen, maar dan moet dat wel in het Frans zijn natuurlijk. ![]() Nederlands ? connais pas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Niemand behalve jij die zich daarover druk maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Niemand hoeft zich hier druk in te maken, maar het is nuttig om te weten, kwestie van wat minder naïef de Belg uit te hangen.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, aangezien "Le Soir" een krant die door Franstaligen gelezen wordt. Het feit dat zo'n actie Vlamingen zoals u stoort, zegt meer over uwzelf dan over de actie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij blijven samen voor eeuwig en altijd" (Get Ready) Ook een eentalige slogan voor de Nationale Eenheid. Laatst gewijzigd door Everytime : 26 maart 2016 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beste lezer, geef uw signaal van solidariteit op De Standaard en Le Soir. Laat zien hoe wij Belgen ons onder deze omstandigheden verenigen. Post hier wat u en anderen doen en waarom wij niet klein te krijgen zijn. #weerbaarbelgie #tenirbon
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelukkig is er John Kerry: "Je suis Bruxellois, ik ben Brussels".
![]() |
![]() |
![]() |