![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Gewoonweg heerlijk !!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() ik vond het debat daarvoor met Verhofstadt anders stukken grappiger
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Spijtig genoeg gemist (enkel einde gezien, het liedje over de CD&V en abou). En blijkbaar geen herhaling morgen.
![]() Wie is er als winnaar uit het debat gekomen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Verhofstadt in de hoek gedreven ; het was inderdaad uit de kunst ! .... Hij kon er trouwens niet mee lachen ...
Stevaert heeft er ook niet veel van "gebakken" ,vind ik, om het maar eens in zijn woorden te zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Die Stevaert denkt echt dat de ganse Vlaamse bevolking even oud is als het kijkerspubliek van de Teletubbies hoor ![]() Ik vond onze Filip natuurlijk niet slecht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Naar mijn mening kwam Leterme er als overwinnaar uit. Hij had de beste standpunten en genoot zonder enige twijfel de meeste bijval van het publiek. Verhofstadt is zwaar afgegaan en dat was niet meer dan juist: zijn anti-Vlaamse politiek moet en zal hem zwaar aangerekend worden.
Ik hoop dat 13 juni een dag wordt die Guynokkio NOOIT meer zal vergeten.
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() inderdaard, leterme kwam er heel goed uit
hij had een grote dossierkennis, af en toe een goede steek en hij kwam naar voor als een seriues staatsman. verhofstadt is echt op zijn muil gegaan, niet alleen in het debat waarvoor dank raf copens. heel goed gelachen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Als Blokker geef ik graag toe dat Leterme als overwinnaar uit het debat is gekomen.
Natuurlijk kan De Winter nooit op bijval rekenen, van geen enkele partij. Het is mij ook opgevallen dat paars het niet kan hebben dat CD&V en NVA samenwerken... Stevaert zou beter kinderboeken gaan voorlezen op woensdagnamiddag in de Hasseltse bibliotheek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Nog rap effe zeggen dat Raf Coppens SUPER was!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt deed het schitterend, maar blijkbaar hebben héél weinig mensen dat debat gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() groen! haalt toch die drempel ni hoe vaak dua ook kraait, nix helpt, stevaert vond ik ook ni altijd schitterend hoor, met z'n taarten en vaak van de belachelijke punten dat hij naar voren bracht, vld gaat zware kloppen krijgen met dat vreemdelingenstemrecht en de zogezegde 200.000 jobs, CD&V was een afvaller bij dit debat = duidelijk, gewoon het Vlaams Blok kwam zeer betrouwbaar en eerlijk over vond ik, en zij zullen ook zoals steeds weer een grandiose verkiezingsoverwinning behalen
![]() Meer verder heb ik op dat debat geen commentaar meer, alhoewel diene coppens wel geslaagd de amusementsnoten op de show zette ![]()
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enkel Steve Stevaert heeft schaamtelijk afgang gemaakt met zijn taart. Stof voor talrijke Stevaertmoppen.
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Patriot-je, ik denk dat het gezwaai van je vlaggetjes je vanavond in slaap gewiegd heeft ; wat er ook van zij , een beetje meer inzicht in de debatcultuur zou je jezelf toch wat meer eigen moeten maken ....Ofwel ben je gewoonweg naiëf loyaal.... edoch objectiviteit is toch nog altijd beter , denk ik.
Verhofstadt is gewoon plat geklopt vanavond ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Ik vond Leterme en Verhofstadt aan elkaar gewaagd. Het debat had echt soms de schijn dat het over kanseliersverkiezingen ging. Enkel op het einde toonde Verhofstadt zich een geboren verliezer door de Vlamingen weer af te dreigen. Dat hele debat was voor u totaal irrelevant, geef maar toe. Het enigste wat u interesseerde was dat Verhofstadt zich uiterst Belgisch opstelde... We zullen zien op 13 juni hoe hard dat in de smaak valt bij de Vlamingen (wat zeggen die peilingen nu ook al weer?) ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Bla bla blabla bla bla. Bla bla blabla bla bla. Blabla bla blabla bla bla. Bla blabla bla bla bla blabla bla bla. Het is niet de tijd om franstaligen te pesten. Bla bla blabla bla bla. Blablabla bla blabla bla bla.
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens Philip Dewinter: "Ooh wij willen geen big bang, maar meer bevoegdheden" en "Wij willen de SZ, of toch delen van de SZ splitsen." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|