![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘De Ideale Wereld’ lacht met Jejoen en vader Dimitri.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150202_01508028 Hij sprak toen wel profetische woorden toen hij zei dat we van zijn terroristische zoon nog gingen horen. Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze hebben daarnet deel twee getoond.
Het is nu toch wel duidelijk dat senior een vijs tekort heeft. Ik kan het niet helpen, maar ik begin écht met zijn zoon te doen te krijgen. Wat kan daar nu voor goeds uit voort komen met zo'n stoethaspel van een vader?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu kunnen ze hem dat eredoctoraat dat hij zichzelf in het buitenland toebedeeld zag toch niet meer weigeren.
Zijn pidgin-engels was om te gieren...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwam Bontinck nog gekker over dan hij al is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 4 februari 2015 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In het eerste deel leek hij me geschifter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Senior mocht wel nog uitleggen dat ze niet naar Antwerpen konden terug keren omdat ie zijn hotel niet kon afzeggen dat ie geboekt had (waarschijnlijk had ie verwacht dat Jejoen het hele spel zou winnen en de dag daarop zou moeten terug keren of zo...) Man man man, wat een afgang voor die man. En ik blijf erbij, hoe kan zijn zoon met zo'n clown als vader tot een normale jongen opgroeien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij is compleet doorgedraaid. Nu gaat hij klacht neerleggen en beweert dat het allemaal een complot is van Belkacem.
Ja, die van de Ideale Wereld, dat lijken me wel echte aanhangers van die Belkacem!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet daar nog geen uitzending over de vent in kwestie van gezien hebben dat zie je zo op die zijn kop dat die een vijs kwijt is.
One flew over the cuckoo's nest ... (met alle respect voor de acteurs uit de gelijknamige film)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanavond dus eventjes lachen met Belkacem en co in DIW. Die mannen hebben hun entree van het nieuwe seizoen niet gemist. Misschien gaan er nu wat meer mensen overtuigd worden om eens naar DIW te kijken. Fantastisch programma gewoon.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Het is lachen natuurlijk, maar voor 's mans psychische welzijn is dit, vrees ik, geen goede zaak. Hij zit al diep aan de grond en zo iemand moet je niet nog dieper gaan stampen. Ik hoop dat ze hem stilaan wat gaan sparen, uit menselijkheid. Die man heeft hulp nodig. Of gaat ook hier humor boven alles?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die twee zijn schizofreen joh, die pa is helemaal een waus.
Met zijn bril.... kankernerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij gaat de emo uithangen begrijp ik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er trouwens nog helemaal geen meme,s over deze twee faalhazen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |