![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
De dame in kwestie wilde waarschijnlijk ook nog eens in het nieuws komen? In Antwerpen zou men dat omschrijven als: Ge zijt uit uwe nek aant lullen madam. Citaat:
![]() Weer koester ik de hoop dat ik mij vergis. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 maart 2016 om 08:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wij mogen geen geweld hanteren deze is exclusieve weggelegd voor de moslim gemeenschap... vandaar ,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze toestanden tonen alleen maar aan dat België niet werkt en dat de traditionele partijen nog steeds in hetzelfde hypocriete bedje ziek zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook zou ik in jou geval het zieke bedje van de Vlaamse nationalisten vernoemen, want na de splitsing VB en Nieuwe Vreemdelingen Alliantie is deze laatste partij DUIDELIJK aan het splitsen in een deel Geert Bourgeois, en een deel Bart De Wever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waal, Vlaming, andere nationaliteit, gelovige of ongelovige? Volgens jou werkt geen enkel land waar er door die religie criminelen aanslagen gepleegd worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is bewezen dat moslimextremisme welig tiert waar de Francofonie het voor het zeggen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij zullen doorgaan; ja wij zullen doorgaan. De voorgestelde samenwerking zit al op zijn gat voor we er mee beginnen. Laat ons zingen! Trololololololo! Hoi! Trololololololo! Hoi! tr............... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij hebben nood aan een ordentelijke staatsorganisatie.
En de ervaring leert dat het wel eens best zou kunnen zijn om de bevoegdheden tussen Vlaanderen en Wallonië uiterst duidelijk te stellen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
'Ook na de aanslagen hebben wij toch getoond dat alle bestuursniveaus dit niet pikken?' Toch maar even wachten Rutten of alle bestuurniveaus zich zullen scharen achter een grondige hervorming van Brussel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik vind dat we vooral nood hebben aan mensen met zin voor verantwoordelijkheid. Of het nu politiekers zijn of ambtenaren is mij om het even. Maar ambtenaren hebben wel nog een excuus. Zij moeten zich schikken naar de omerta. Als er iets fout loopt kunnen ze wel altijd beweren dat ze niks mochten zeggen. En vooral; als ze iets durven zeggen; door het leven gaan als "klokkenluider". En die worden nog harder aangepakt als terroristen. Want zulke figuren vreest de particratie erger dan een waterstofbom. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik weet moet je een betoging aan vragen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
S'morgens zodat zij niet op hun schoenen plassen, en s'avonds dat zij niet uit hun bed rollen 😂 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Ben je weer gekleineerd? De waarheid kan toch kwetsen he, neem 2 paaseieren voor uw dag uit te doen! En ga wenen bij je rooie vriendjes dan!
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 28 maart 2016 om 10:09. |
![]() |
![]() |