![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() De Bin Laden tape , heeft duidelijk geen zwaar invloed gehad in het voordeel van Bush...Kerry will win the race !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We zullen zien...wanneer zijn nu eigenlijk die verkiezingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop het samen met u!
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Swing states lean to Kerry USA TODAY :WASHINGTON — Sen. John Kerry has erased President Bush's modest lead and the two candidates head into Election Day tied at 49%-49%, a nationwide USA TODAY/CNN/Gallup Poll shows as an extraordinarily bitter and expensive campaign prepared to end. The findings suggest that Osama bin Laden's warning to Americans in a video broadcast Friday failed to provide the boost for Bush that some analysts predicted. That development and the disclosure last week that 377 tons of high explosives were missing from an Iraqi site U.S. troops failed to secure seemed to have damaged his standing. Last week, Bush led Kerry 51%-46%. The new survey of 1,573 likely voters, taken Friday through Sunday, has a margin of error of +/- 3 percentage points. "It seems like a scary Halloween for George Bush," Kerry pollster Mark Mellman says. "People in this country clearly want a fresh start." In Florida, 30% of registered voters said they already had cast their ballots, using early voting sites and absentee ballots. They supported Kerry 51%-43%. ![]() And Ralph Nader? The independent candidate who helped swing the 2000 election to Bush isn't much of a factor this time. Among 1,573 likely voters, he was backed by 9. ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door neruda : 1 november 2004 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jammer, want Ralph Nader is de enige academisch onderlegde kandidaat. Hij is tevens de enige met een duidelijk uitgewerkt economisch plan, dat is gepubliceerd in verschillende boeken. Hij heeft ook de steun van de meerderheid van de links-liberale intellectuelen, de enige onafhankelijke denktanks van Amerika. Maw, er zijn meer redenen om op Nader te stemmen dan op de populist Kerry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |