Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2004, 11:51   #1
Lone Wolf
Burger

Lone Wolf's schermafbeelding

Standaard Stemtest : George Bush of Kurry Ketchup ?

http://www.kennisnet.nl/cpb/special/...jzer/index.php
Oud 29 oktober 2004, 11:51   #2
Lone Wolf
Burger

Lone Wolf's schermafbeelding

Standaard

Mijn persoonlijk resultaat :

Je stemt vol overtuiging op George W. Bush, lid van de Republikeinse partij.

Hij wil geen homohuwelijk, geen abortus, geen stamcelonderzoek, maar wel wapenbezit, strijd tegen het terrorisme en onderwijs dat de economie ten goede komt.

Tot 2 november voert George Bush zijn campagne om zoveel mogelijk kiezers voor zich te winnen. Dit doet hij samen met zijn running mate Dick Cheney, vice-president van de Verenigde Staten.

Bekijk hier een paar video's van George Bush. Je zult zien dat jouw mening erg overeenkomt met die van deze huidige president.

Laatst gewijzigd door Lone Wolf : 29 oktober 2004 om 11:52.
Lone Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 12:09   #3
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lone Wolf

Hij wil geen homohuwelijk, geen abortus, geen stamcelonderzoek, maar wel wapenbezit, strijd tegen het terrorisme en onderwijs dat de economie ten goede komt.

Tot 2 november voert George Bush zijn campagne om zoveel mogelijk kiezers voor zich te winnen. Dit doet hij samen met zijn running mate Dick Cheney, vice-president van de Verenigde Staten.

Bekijk hier een paar video's van George Bush. Je zult zien dat jouw mening erg overeenkomt met die van deze huidige president.
Idem, al blijft voor mij Dubya een associale liberale zionist!!!
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 16:55   #4
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

En de winnaar is ...
John KerryJe stemt niet op George W. Bush, maar ook niet op John Kerry ... Op wie dan wel? Dat is lastig te zeggen ... Je bent in elk geval een stuk linkser dan beide kandidaten.

Toch is er nog een alternatief: je kunt nog stemmen op een andere, linkse presidentskandidaat die meedoet aan de verkiezingen. Zijn naam is Ralph Nader. Maar vormt hij ook echt een bedreiging voor Bush of Kerry?

Dit was mijn resultaat. Dit was ook wat ik reeds dacht. Maar ik ben wel pragmatisch genoeg, om bijvoorbeeld op Kerry te stemmen, als dat nodig zou blijken. Ik heb wel veel sympathie voor Nader, en zijn missie om het politiek systeem te veranderen, maar ik geef eerlijk toe een 'strategische' stem te overwegen. Tegen Bush. Met Kerry heb ik nog enkele zaken gemeen, met Bush niets. En dat hij ook nog eens totaal onbekwaam is, zou ik er nog niet aan denken Bush te stemmen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 17:14   #6
Wizzah
Vreemdeling

Standaard En als je dan weet wie ....

Kan je hier je stem uitbrengen:

http://www.theglobalvoter.org

Bush maakt geen schijn van kans in de rest van de wereld ..
Wizzah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 17:25   #7
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Je stemt niet op George W. Bush, maar ook niet op John Kerry ... Op wie dan wel? Dat is lastig te zeggen ... Je bent in elk geval een stuk linkser dan beide kandidaten.

Toch is er nog een alternatief: je kunt nog stemmen op een andere, linkse presidentskandidaat die meedoet aan de verkiezingen. Zijn naam is Ralph Nader. Maar vormt hij ook echt een bedreiging voor Bush of Kerry?

Nee, dat is uitgesloten. Volgens de opiniepeilingen maakt hij nauwelijks een kans: hooguit 1 of 2 procent van de Amerikanen zullen op hem stemmen.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 17:26   #8
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lone Wolf

Idem met één verschil, dat "vol overtuiging" staat er niet bij van mij. Klopt dus, Bush als minste kwaad van de twee.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 17:31   #9
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Je stemt niet op George W. Bush, maar ook niet op John Kerry ... Op wie dan wel? Dat is lastig te zeggen ... Je bent in elk geval een stuk linkser dan beide kandidaten.

Nee, dat is uitgesloten. Volgens de opiniepeilingen maakt hij nauwelijks een kans: hooguit 1 of 2 procent van de Amerikanen zullen op hem stemmen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 20:21   #10
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 20:26   #11
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 00:22   #12
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Wat een manipulatief tekstje wanneer je bij Nader uitkomt...
Oud 30 oktober 2004, 14:55   #13
henk44
Vreemdeling

henk44's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik ook al... (reclamecampagne voor Ralph Nader ofzo?)
henk44 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 21:29   #14
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

Die laatse paragraaf laat mij eerder het tegendeel vermoeden, eigenlijk. Ze doen voorkomen, alsof de groenen van Amerika, en Nader als exponent, een extreem 'democratisme' is. Dat is het niet, er zijn republikeinen die nauwer aanleunen bij de groenen dan de doorsnee-democraat. De lijn is lang niet zo duidelijk te trekken, als ze hier willen doen geloven.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be