Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2016, 12:02   #1
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard Wat de Joden de Duitsers aangedaan hebben

Ben op dit filmpje uitgekomen.

Klopt dit eigenlijk? Ik zie trouwens wel behoorlijk wat gelijkenissen met het huidige Amerika.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 12:39   #2
eno2
Banneling

Standaard

Racistisch kliekje van de jaren dertig.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 12:45   #3
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht

Klopt dit eigenlijk? Ik zie trouwens wel behoorlijk wat gelijkenissen met het huidige Amerika.
Rotschildt? Look it up dude!

"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 13:31   #4
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

Goldman-Sachs -

Bekende alumni :
  • Joshua Bolten, ex-Stafchef van het Witte Huis
  • Mario Draghi, president Europese Centrale Bank
  • Mario Monti, premier van Italië
  • Loukas Papadimos, premier van Griekenland en ex-vicepresident van de Europese Centrale Bank
  • Henry Paulson, minister van Financiën Verenigde Staten
  • Romano Prodi, ex-voorzitter van de Europese Commissie en ex-premier van Italië
  • Malcolm Turnbull, ex-federale leider van de Liberal Party of Australia
  • Robert Zoellick, voorzitter van de Wereldbank
allemaal in de leer geweest bij Goldman-Sachs : ook Obama's 1ste presidentscampagne werd door hen gefinancierd.
Die kunnen dus géén invloed hebben op wat er in de EU gebeurd ?
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 21:48   #5
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Ter aanvulling van bovenstaande post:

DE WAARHEID OVER GOLDMAN SACHS

http://www.bestebank.org/goldman-sachs/

En ook deze leest als 'n trein:

The Great American Bubble Machine

"From tech stocks to high gas prices, Goldman Sachs has engineered every major market manipulation since the Great Depression -- and they're about to do it again."

http://www.rollingstone.com/politics...chine-20100405
Oud 3 april 2016, 21:57   #6
Diego Raga

Standaard

Citaat:

Wel Drukazz, ik ben (aardig) verbaasd dat je dit onderwerp ter sprake brengt.
Wat je vraag betreft; de betrokkenheid van Joodse zionisten in deze is idd wereldwijd bekend én gedocumenteerd, in de eerste plaats door Joodse onderzoekers zelf.

Ik heb dan ook geleerd gebruik te maken van die specifieke bronnen, net om de stickers van anti-semitisme te vermijden.
Veel mensen kunnen dan ook geen onderscheid maken tussen het veelal racistisch getinte anti-semitisme en het dikwijls terechte anti-zionisme, waar ook van dit laatste veel Joden het slachtoffer zijn.

Het aanklikken van de link in m'n onderschrift, kan een en ander ophelderen voor degenen die er meer over wensen te weten, dan de poco-media hierover bericht.
Oud 3 april 2016, 21:58   #7
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Ziekelijk pamflet.

Zeker op basis van het 3de punt zien we al vanwaar de wind komt.

Laatst gewijzigd door Odol : 3 april 2016 om 22:02.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 22:05   #8
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Ziekelijk pamflet.
Ziekelijk poco.

Citaat:
Zeker op basis van het 3de punt zien we al vanwaar de wind komt.
Lezen en slikken:

https://www.marxists.org/subject/frankfurt-school/

Idd ziekelijk.
Oud 3 april 2016, 22:13   #9
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ziekelijk poco.
Oud 3 april 2016, 22:47   #10
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Fijne reactie.

Hier, nog wat zionistische stuff om te schateren:

Het cultureel marxisme

"Het cultureel marxisme (of progressivisme) heeft als doel traditionele waarden af te breken. De ideologie staat lijnrecht tegenover het kapitalisme, het christendom, de traditionele familie en het nationalisme. Verder heeft het de hippiecultuur, het cultuurrelativisme en de seksuele revolutie sterk beïnvloed. Het waren vooral studenten en jongvolwassenen die zich voelden aangetrokken tot deze nieuwe stroming. In de jaren ’60 en ’70 vond de zogenaamde “mars door de instituties” plaats in verschillende West-Europese landen, zoals Frankrijk, Duitsland en Nederland.

De mars door de instituties heeft de West-Europese samenleving sterk veranderd. Conservatieve ambtenaren werden op grote schaal vervangen door marxisten. Ook in de Verenigde Staten is het cultureel marxisme diep geworteld in de samenleving. Volgens Patrick Buchanan, voormalig adviseur van meerdere Amerikaanse presidenten, is Amerika zijn status als supermacht aan het verliezen omdat het cultureel marxisme het traditionele Amerika ernstig verzwakt heeft.

Een van de meest progressieve landen ter wereld is Zweden. Invloed van progressieve politici heeft geleid tot allerlei bizarre soorten overheidsbeleid. Zo werd er de geslachtsneutrale term “hen” ingevoerd in het basisonderwijs, dat zowel kan worden gebruikt om jongens en meisjes aan te spreken. Vervolgens werd er een video verspreid om jonge kinderen seksueel voor te lichten; op de video waren dansende geslachtsdelen te zien. Ook lijkt het land zich voorgenomen te hebben zoveel mogelijk migranten op te nemen, ongeacht de publieke opinie t.o.v. dit onderwerp. Enkele jaren geleden verklaarde de Zweedse politicus Jens Orback het volgende:

“Wij moeten open en tolerant zijn voor de islam en de moslims zodat zij dat ook tegen ons zullen zijn als wij in de minderheid zijn.”

Het verband tussen 'progressief' en multi-cultureel' is meer dan duidelijk.

Zelfs zionisten pleiten openlijk voor de cultureel-demografische genocide van blank Europa, waartoe ook jij behoort:

Barbara Lerner Spectre calls for destruction of Christian European ethnic societies

https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ

Schater nu maar voort.
Oud 3 april 2016, 23:06   #11
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Er bestaat niet voor niets de term de 7 plagen van de Israelieten.

Amerika is inmiddels homofiel en bankroet. Wat zijn de andere 5 plagen als ik vragen mag ?
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 08:07   #12
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Fijne reactie.
Ja, als je mij poco noemt, dan moet ik heel hard kachen.

Voor de rest lees ik alleen circumstancial evidence, waarin jij heel hard gelooft.

Wat praat van zielige gefrustreerde die hard Christenen en , imho, andere pure jodenhaters.

Je komt niet met feiten af die ik kan verifieren.

Ik kom in mijn leven geen verdomde jood tegen, ik zie in de media NIETS van joodse propaganda. De joden eisen niets, ik kan rustig mijn pintje blijven drinken en mijn varkensstoofvlees eten.

Ik geloof ook niet in een "goddelijk/godsdienstig" complot, omdat ik al die heilige schriften maar verzinsels vind.

U uw gedacht, maar ik mag het mijne niet zeggen.

Gelieve in de topics te vermelden waarin notabene gevraagd wordt naar mijn mening, erbij te vermelden dat bepaalde meningen niet welkom zijn.

Laatst gewijzigd door Odol : 4 april 2016 om 08:08.
Oud 4 april 2016, 09:28   #13
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ja, als je mij poco noemt, dan moet ik heel hard kachen.

Voor de rest lees ik alleen circumstancial evidence, waarin jij heel hard gelooft.

Wat praat van zielige gefrustreerde die hard Christenen en , imho, andere pure jodenhaters.

Je komt niet met feiten af die ik kan verifieren.

Ik kom in mijn leven geen verdomde jood tegen, ik zie in de media NIETS van joodse propaganda. De joden eisen niets, ik kan rustig mijn pintje blijven drinken en mijn varkensstoofvlees eten.

Ik geloof ook niet in een "goddelijk/godsdienstig" complot, omdat ik al die heilige schriften maar verzinsels vind.

U uw gedacht, maar ik mag het mijne niet zeggen.

Gelieve in de topics te vermelden waarin notabene gevraagd wordt naar mijn mening, erbij te vermelden dat bepaalde meningen niet welkom zijn.
Beste Odol,

Een paar dingen op 'n rijtje:

1 - Je gaat nergens op de gegeven en gedocumenteerde feiten in.
2 - Je kan elk gegeven feit verifiëren, indien je dat wenst.
3 - Je doet dat niet en praat daardoor totaal naast de kwestie.
4 - Je verwart realisme onterecht met Jodenhaat.
5 - Je verwart eveneens zionisme met 'n goddelijk/godsdienstig complot, wat het dus niet is, gezien zionisme in sé 'n seculiere ideologie is.
6 - Je verwart eveneens de doelstelling van het cultuurmarxisme (Franfurter School) met Joodse propaganda, wat dus 2 verschillende zaken zijn.

Conclusie: Je hebt blijkbaar last van leesblindheid en/of dissociatieve ontkenning.

Have a nice week.
Oud 4 april 2016, 09:50   #14
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Odol,

Een paar dingen op 'n rijtje:

1 - Je gaat nergens op de gegeven en gedocumenteerde feiten in.
Een in mekaar geflanst Youtube-filmpje met uit de context gerukte fragmenten is geen gedokumenteerd feit.

Citaat:
2 - Je kan elk gegeven feit verifiëren, indien je dat wenst.
Met nog meer YT-filmpjes?

Citaat:
3 - Je doet dat niet en praat daardoor totaal naast de kwestie.
De vraag stelt zich aldoor: wat is nu eigenlijk de kwestie?

Citaat:
4 - Je verwart realisme onterecht met Jodenhaat.
5 - Je verwart eveneens zionisme met 'n goddelijk/godsdienstig complot, wat het dus niet is, gezien zionisme in sé 'n seculiere ideologie is.
6 - Je verwart eveneens de doelstelling van het cultuurmarxisme (Franfurter School) met Joodse propaganda, wat dus 2 verschillende zaken zijn.
De klassieke taktiek van Diego: zoveel mogelijk begrippen door elkaar haspelen zodat niemand nog weet waar het eigenlijk over gaat, laat staan waar Diego zelf nu eigenlijk voor of tegen is. (zie ook: obscurantisme)
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 10:31   #15
Odol
Gouverneur

Standaard

Inderdaad wapper, dat is wat ik bedoel.

Laatst gewijzigd door Odol : 4 april 2016 om 10:33.
Oud 4 april 2016, 10:57   #16
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad wapper, dat is wat ik bedoel.
Is Israël zelf niet een overgroot bewijs dat er heel wat verschoond wordt als het de Joden betreft en dat elke objectiviteit totaal zoek is???

Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 april 2016 om 10:57.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 11:29   #17
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Is Israël zelf niet een overgroot bewijs dat er heel wat verschoond wordt als het de Joden betreft en dat elke objectiviteit totaal zoek is???
Voor velen is de objectiviteit daar zoek, dat klopt. Niemand kent ook de echte geschiedenis van het Israelische conflict. Men weet niet beter dan dat Israel in 1948 zomaar aan de joden gegeven werd.

Wat U met verschoonen bedoelt is mij zeer de vraag. Ik heb een vermoeden dat U de politiek correcte mening toegedaan bent dat de Palestijnen onschuldige slachtoffers zijn. Een rol die ze bewust uitspelen om massas geld te ontvangen va Europa en allerhande andere NGOs.
Is het dat wat U bedoelt?

Iedereen haat de Joden, dat is mijn conclusie wel ondertussen.

Zie maar naar het beursplein, en allerhande linkse demonstraties, waar menig (terroristische) Palestijnse vlag geshowed wordt, maarcwaar een kopvod rustig de Israelische vlag mag verscheuren.

1 kleine natie, met amper 8,5 mio inwoners, gehaat en bestookt door de omliggende landen, 10 keer "outnumbered" ... dat overleeft.

Een natie-staat, een "volk" dat gewoon op zichzelf wil en kan overleven, IN DE MOEILIJKSTE OMSTANDIGHEDEN. Menig Vlaams-nationalist zou daar met bewondering naar moeten kijken.

Of heb ik teveel de politiek incorrecte Sam Van Rooy gelezen?

Laatst gewijzigd door Odol : 4 april 2016 om 11:39.
Oud 4 april 2016, 12:16   #18
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Voor velen is de objectiviteit daar zoek, dat klopt. Niemand kent ook de echte geschiedenis van het Israelische conflict. Men weet niet beter dan dat Israel in 1948 zomaar aan de joden gegeven werd.

Wat U met verschoonen bedoelt is mij zeer de vraag. Ik heb een vermoeden dat U de politiek correcte mening toegedaan bent dat de Palestijnen onschuldige slachtoffers zijn. Een rol die ze bewust uitspelen om massas geld te ontvangen va Europa en allerhande andere NGOs.
Is het dat wat U bedoelt?

Iedereen haat de Joden, dat is mijn conclusie wel ondertussen.

Zie maar naar het beursplein, en allerhande linkse demonstraties, waar menig (terroristische) Palestijnse vlag geshowed wordt, maarcwaar een kopvod rustig de Israelische vlag mag verscheuren.

1 kleine natie, met amper 8,5 mio inwoners, gehaat en bestookt door de omliggende landen, 10 keer "outnumbered" ... dat overleeft.

Een natie-staat, een "volk" dat gewoon op zichzelf wil en kan overleven, IN DE MOEILIJKSTE OMSTANDIGHEDEN. Menig Vlaams-nationalist zou daar met bewondering naar moeten kijken.

Of heb ik teveel de politiek incorrecte Sam Van Rooy gelezen?
Bar-Mietjes-Swa prijs voor 't beste gelul zonder voorvelletje.
Oud 4 april 2016, 12:20   #19
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Bar-Mietjes-Swa prijs voor 't beste gelul zonder voorvelletje.
Bedankt voor uw argumentatie.
Ik kan dus enkel concluderen dat U het eigenlijk met mij eens bent, maar het niet wil toegeven.
Thanks, en mijn voorhuid die heb ik nog.
Oud 4 april 2016, 12:27   #20
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Een in mekaar geflanst Youtube-filmpje met uit de context gerukte fragmenten is geen gedokumenteerd feit.

Met nog meer YT-filmpjes?

De vraag stelt zich aldoor: wat is nu eigenlijk de kwestie?

De klassieke taktiek van Diego: zoveel mogelijk begrippen door elkaar haspelen zodat niemand nog weet waar het eigenlijk over gaat, laat staan waar Diego zelf nu eigenlijk voor of tegen is. (zie ook: obscurantisme)
Ik heb in de draad die jij mee kapot getrold hebt en niks kon weerleggen ( http://forum.politics.be/showthread.php?t=228634 ) meer dan genoeg onderbouwde en gedocumenteerde feiten gegeven, over het reilen en zeilen van het gestelde cultuurmarxisme, de kwalijke kantjes van het zionisme en de gevolgen daarvan voor de (westerse) wereld.
Nu kom je opnieuw met dezelfde verrotte troltechnieken aandraven, uiteraard weeral zonder enige onderbouwing aan te brengen.

Je kan dus de pot op met je forumgeruk.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be