Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 16 april 2016, 18:28   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Betoging aan gevangenis: 'Dood aan Abdeslam'

BRON

Detail tekst:

Citaat:
Een 25-tal leden van de extreemrechtse organisatie N-SA betoogde zaterdag aan de poorten van de gevangenis van Brugge. Ze riepen 'Adbeslam! Hang hem op!' en droegen een spandoek met daarop 'Dood aan Abdeslam'.
Een goed initiatief?

Wie zal het zeggen?

Citaat:
Daarnaast moeten alle bezittingen van hun families aangeslagen worden en zouden die het land moeten worden uitgezet,' aldus Hermy.
Strak plan maaaaaaaaaar ... (die eeuwige maar is daar ook weer )
Oud 16 april 2016, 18:56   #2
Chapiro
Provinciaal Statenlid

Chapiro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
BRON

Detail tekst:

Een goed initiatief?

Wie zal het zeggen?

Strak plan maaaaaaaaaar ... (die eeuwige maar is daar ook weer )
We hebben de doodstraf afgeschaft, ben wel van mening dat je de doodstraf in sommige gevallen weer moet invoeren.

Bij een islamitische terrorist deze laten uitvoeren door een vrouw, dan komen ze niet in het paradijs.

Zo denken die gehersenspoelde salafisten.
Chapiro is offline  
Oud 17 april 2016, 07:46   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro Bekijk bericht
We hebben de doodstraf afgeschaft, ben wel van mening dat je de doodstraf in sommige gevallen weer moet invoeren.

Bij een islamitische terrorist deze laten uitvoeren door een vrouw, dan komen ze niet in het paradijs.

Zo denken die gehersenspoelde salafisten.
Op deze 'goedkope' manier misschien?

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 april 2016 om 07:46.
Universalia is offline  
Oud 17 april 2016, 10:29   #4
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Als we zelf vervallen tot barbarij, dan hebben we geen enkele poot meer om op te staan in de argumentatie waarom we islamieten uit onze samenleving willen weren, net zoals alle andere misdadigers.
Als beschaafde samenleving streven we steeds naar een win-win voor iedereen.
We moeten dus bereiken dat wij van de islamieten vanaf zijn, en als het kan in één klap de islamieten hun zin geven.

Mijn optie is: al wie in een moslimland wenst te leven, wordt simpelweg naar de Islamitische Staat gestuurd, of naar een ander sharia-gewest naar keuze.
Voorgoed.
Voor een dergelijk ambitieus project ben ik bereid om via belastingen of via privee-organisaties financiëel bij te dragen.
op termijn wordt de hele wereld op die wijze gelukkig, elk in het territorium waar hij het best gedijdt: wij in geciviliseerde streken, moslims in barbarijen.

Je merkt het, ik ben uitermate tolerant, ik gun iedereen zijn pretje.
Ik zal zelfs geen poging ondernemen om me te bemoeien met landen waar men mekaar verminkt, verbeest, verkracht, onthoofd, toenaait, of in dikke vodden inpakt.
Iedereen baas in eigen huis (land)

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 april 2016 om 10:31.
Supe®Staaf is offline  
Oud 17 april 2016, 11:20   #5
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Als we zelf vervallen tot barbarij, dan hebben we geen enkele poot meer om op te staan in de argumentatie waarom we islamieten uit onze samenleving willen weren, net zoals alle andere misdadigers.
We moeten dus bereiken dat wij van de islamieten vanaf zijn, en als het kan in één klap de islamieten hun zin geven.

Mijn optie is: al wie in een moslimland wenst te leven, wordt simpelweg naar de Islamitische Staat gestuurd, of naar een ander sharia-gewest naar keuze.
Voorgoed.
Voor een dergelijk ambitieus project ben ik bereid om via belastingen of via privee-organisaties financiëel bij te dragen.
op termijn wordt de hele wereld op die wijze gelukkig, elk in het territorium waar hij het best gedijdt: wij in geciviliseerde streken, moslims in barbarijen.

Ik zal zelfs geen poging ondernemen om me te bemoeien met landen waar men mekaar verminkt, verbeest, verkracht, onthoofd, toenaait, of in dikke vodden inpakt.

Ik denk niet dat je beseft wat "de islamieten hun zin geven" betekent.
Het staat alvast haaks op je eigen wens.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 17 april 2016, 14:41   #6
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

Voorgoed.

Inderdaad uiterst tolerant en ruimdenkend van u. Op zich zeer bewonderenswaardig. Er komt echter een probleem met uw tolerantie wanneer die islamietjes zich op een gewelddadige manier tegen deportatie gaan verzetten, omdat ze van Europa Dar al-Islam willen maken, of wanneer ze een invasie tout court willen proberen. Moeten we dan nog steeds geweldloos blijven om ons niet tot hun barbaarse niveau te verlagen?
Lof der Zotheid is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be