![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Wie zal het zeggen? Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bij een islamitische terrorist deze laten uitvoeren door een vrouw, dan komen ze niet in het paradijs. Zo denken die gehersenspoelde salafisten. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op deze 'goedkope' manier misschien? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 april 2016 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we zelf vervallen tot barbarij, dan hebben we geen enkele poot meer om op te staan in de argumentatie waarom we islamieten uit onze samenleving willen weren, net zoals alle andere misdadigers.
Als beschaafde samenleving streven we steeds naar een win-win voor iedereen. We moeten dus bereiken dat wij van de islamieten vanaf zijn, en als het kan in één klap de islamieten hun zin geven. Mijn optie is: al wie in een moslimland wenst te leven, wordt simpelweg naar de Islamitische Staat gestuurd, of naar een ander sharia-gewest naar keuze. Voorgoed. Voor een dergelijk ambitieus project ben ik bereid om via belastingen of via privee-organisaties financiëel bij te dragen. op termijn wordt de hele wereld op die wijze gelukkig, elk in het territorium waar hij het best gedijdt: wij in geciviliseerde streken, moslims in barbarijen. Je merkt het, ik ben uitermate tolerant, ik gun iedereen zijn pretje. Ik zal zelfs geen poging ondernemen om me te bemoeien met landen waar men mekaar verminkt, verbeest, verkracht, onthoofd, toenaait, of in dikke vodden inpakt. Iedereen baas in eigen huis (land)
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 april 2016 om 10:31. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat je beseft wat "de islamieten hun zin geven" betekent. Het staat alvast haaks op je eigen wens.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |