![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een minister zegt dat hij Molenbeek gaat opkuisen, dan moge het duidelijk zijn dat hij dat niet alleen kan doen.
De minister is niet voor alles bevoegd; en de oppositie zal wel aanklagen, mocht hij iets doen waarvoor niet de minister, maar wel een burgemeester verantwoordelijk voor is. En er zijn burgemeesters die het beleid van de minister graag dwarsbomen. Daarom zou ik graag weten welke Syrië-strijders niet geschrapt werden, in welke gemeentes, en of daar een systematiek achter zit. Ik zou daar graag keiharde politieke conclusies uit willen trekken. titel: Amper één op vijf Syriëstrijders geschrapt uit bevolkingsregister link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160417_02241353 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zouden direct moeten geschrapt worden, ook hun voltallige familie zal worden geschrapt uit het bevolkingsregister, misschien gaan ze dan uiteindelijk eens 'begrijpen' dat ze niet meer welgekomen zijn en ontstaat er onenigheid binnen de families waar er 'misschien' toch iemand bij zit die het zelf niet zo hoog opheeft met de Syriëstrijders.
Worden ze zonder 'boe of bah' geschrapt en worden ze voltallig uitgezet dienen ze geen 'stenen' te gooien, daar ze dat uiteindelijk zelf gezocht hebben, dat anderen zo gaan reageren. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 april 2016 om 07:42. |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor de zoveelste keer ontmaskert Filip De Winter de meerderheidspartijen als luchtverkopers en praatjesmakers die wanneer het erop aan komt de jihadisten geen strobreed in de weg leggen.
België moet warm, gastvrij en mild zijn voor de moslims. Orders van Saoedi Arabië. ![]() |
![]() |