![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Met gevaar voor eigen leven maken activisten en journalisten met verborgen camera opnamen in Saudi-Arabië. Als ze ontdekt worden, hangt er in het gunstigste geval een celstraf boven hun hoofd in het totalitaire islamitische land. Op de geheime opnames is te zien dat de lichamen van geëxecuteerde burgers buiten op straat tentoongesteld worden.
http://marketupdate.nl/nieuws/video/...saoedi-arabie/ En weet u, ons Nederlands koningshuis is dikke maatjes met Al Saoud. Ons vorstenhuis zit in de olie en is grootaandeelhouder van Shell. En ach, dan doen mensenrechten er niet meer toe, alles voor het geld. Een van de redenen dat ik de monarchie niet meer zie zitten. De duurste poppenkast van Europa kan me gestolen worden, terwijl veel onwetende Nederlanders nog steeds de vlag uithangen op Koningsdag en hysterisch met vlaggetjes zwaaien als de club voorbij schrijdt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hybride oorlog gaat naar de woestijnratten komen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorlopig is het SA dat oorlog exporteert naar Yemen en Syrië, en daarvoor massale hoeveelheden wapens koopt van de VS, Frankrijk en GB. En dan wij maar klagen over vluchtelingen. Hypocrieten.
Ooit zal het huis van Saoud vallen. De vraag is alleen wat er in de plaats gaat komen. Een militaire dictatuur waarschijnlijk. Maar voorlopig wordt het huis van Saoud nog gesteund door de VS voornamelijk, die daarmee tegelijk bijdraagt aan de Islamisering van de wereld. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 april 2016 om 05:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Maar als je er niets van zegt ben je medeplichtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Je kan ze maar beter niet aan een beetje bloot "blootstellen", beter is hen "bloot" te stellen aan openbare terechtstellingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik zie mensen als u die oorlogstaal uitslaan ook niet zitten. Accepteer nu gewoon eens dat de moslimwereld of andere beschavingen ook recht van bestaan hebben. Want als je vindt van niet, komen de overlevenden gewoon naar hier onder uw neus lopen, hoor.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 1 mei 2016 om 07:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom je zomaar zonder officiele toestemming overal zou mogen filmen als 'activist' of journalist. Dat komt bij mij ook niet binnen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar hier moet me niemand komen vertellen dat ik moet oppassen voor een passage uit een sprookjesboek, omdat ik een ongelovige ben. Waarom mag ik in een moslimland niet zeggen wat ik wil en jij hier wel? Dat is in jouw ogen natuurlijk niet discriminerend. Neem jij afstand van de sharia of wil je die hier ook invoeren? Zo eenvoudig is het. En dat geld voor alle religies. Ik ben verplicht de wetten van dit land te aanvaarden en jij net zo goed als ik. Als je vind dat de Koran boven het wetboek staat, zul je je toch daaraan moeten aanpassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SA is een achterlijk land. Mochten ze daar geen olie gehad hebben dan vond je daar enkel bittere armoede en ellende.
|
![]() |
![]() |