![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Europees Commissaris
|
![]() BRON Na 50 jaar islamitische migratie hebben de moderne Europeanen eindelijk de oplossing gevonden. Het wij-beleid gaat alle problemen omtrent islam en migratie oplossen. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want zij kon zich haar "eigen woorden" niet meer herinneren 😊 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. vlomsche wijsheid (VII) : .. al beloofde ghij mij het blinckensten filigreijn van den barbarijn of den saracijn, gheefde mijn maer een beecker whijn ..
** de vlaemsche regering en haar ministers berichten aan de bevolking : wijn drinkt men met verstand
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 april 2016 om 19:41. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
Dat geloof je toch zelf niet?
Homans wilde ook gewoon als losgeslagene in de media komen (mss om haar toffe collega Jambon een hart onder de riem te steken) maar Beke laat haar zien wat deugdelijkheid is. En hij heeft daarmee de losgeslagene ietwat tot orde kunnen roepen, bravo! De vlaamsnationalisten kennen enkel een 'wij tegen zij' cultuur. Ze komen al met veel moeite of niet overeen met hun coalitiepartners, laat staan dat ze in dialoog willen met mensen die ze als 2de rangs burgers zien... 'jaja we moeten ondanks gelijke kansen soms een tandje bijsteken maar het gaat hier wel over migranten heeeee', zegt de losgeslagene. Kortom: gewoon het juiste bolletje kleuren bij de verkiezingen. Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 april 2016 om 06:45. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alvast proficiat, dat had ik nu echt niet van jou verwacht. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
maw, de ene extremist verketter je en de andere omarm je?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@ vrijzinnige. ben jij zo'n linkse die langs de ene kant de kerk verwijt van te conservatief te zijn door bv het homohuwelijk te verbieden en langs de andere kant moslims die een vrouw weigeren de hand te geven, gaat verdedigen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want NIET alle moslims zijn terroristen, er zijn ook katholieke terroristen, en.....ik heb die katholieken hun geloofsgenoten ook nog niet horen oproepen om die activiteiten te stoppen, want......in katholieke ogen en oren klinkt dat terrorisme als vrijheidsstrijd ! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Na de zatte foef uit te hangen gaat ze met Beke de dag erop een aantal kumbajaa's zingen. Wat staat er vandaag op het menu? Een kussengevecht met Tom Waes of samen met K3 Jodelee zingen? |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs de paters hebben destijds aan dit gegeven niets kunnen veranderen, al moet ik bekennen dat ze daar ook nooit moeite voor gedaan hebben. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
Citaat:
En ik spreek niet over wij en zij. Tegen iedere moslim zeg ik dit persoonlijk en tot nu toe heeft nooit iemand mij daar in tegengesproken. Mijn standpunt is dat die rotzooi enkel kan stoppen als de moslims zelf openlijk het heft in handen nemen tegen de religidioten, die ons openlijk bedreigen en aanvallen. Misschien kan je me vertellen of jij hetzelfde doet of durft doen. Je mag me gerust geloven dat ik niet het wij en zij principe aanhang. Je vergeet dat ik altijd gezegd heb dat criminelen die ons de oorlog verklaren, nadat ze hier alle kansen gekregen hebben, hier niet thuis horen. We spreken hier over 3de generatie "gastarbeiders", die onze wetten aan hun laars lappen, omdat ze een sprookjesboek boven onze grondwet stellen. Waarom denk je dat ik altijd spreek over religidioten? |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Je weet ondertussen dat mijn standpunt is dat godsdienstvrijheid uit het wetboek moet verdwijnen en als hier iemand verkondigd dat ze van ons verdraagzaamheid verlangt, verlang ik dat ze openlijk afstand neemt van het standpunt, dat haar koran, die misbruikt word om de wereld openlijk niet alleen te bedreigen, maar ook aan te vallen." Godsdienstvrijheid heeft NIETS met het wetboek te maken, maar alles met de universele rechten van de mens. Als jij dus zegt en schrijft dat dit uit het wetboek moet worden geschrapt, zegt jij NIETS minder dan De Wever, die ook deze universele rechten van de mens wil wijzigen. En wat de koran betreft, als bron van alle kwaad, is dat ook van toepassing voor de bijbel ? Of staat er in de bijbel dat katholieke westerse mogendheden de PLICHT hebben om onschuldige vrouwen en kinderen vanop 10 km afstand, of zelfs duizenden km afstand, de dood in te jagen ? Moet ELKE katholiek dan hier aanwezig afstand nemen van die praktijken ? En wat het WIJ, ZIJ betreft: "We spreken hier over 3de generatie "gastarbeiders", die onze wetten aan hun laars lappen," Ik denk persoonlijk dat dit duidelijk genoeg is ! |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat vind jij van het standpunt van de katholieke kerk dat homohuwelijken niet kan? Wat vind jij van het standpunt van de bepaalde moslims dat een man geen hand mag geven aan een vrouw? Uiteraard is er een "wij" en een "zij". "Wij": iedereen die wil meewerken aan een harmonieuze maatschappij. "Zij": al diegenen die dat niet willen. Voor mij zijn diegenen die zich buiten de maatschappij zetten, die bommen laten ontploffen of ermee sympathiseren, "zij", ja. Vind jij dat die tot de "wij" behoren dan?
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar om het WIJ? ZIJ nogmaals DUIDELIJK in de verf te zetten, volg de link en kijk en luister vooral vanaf 9'45 tot 10'15" http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2638115 |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
alles mag en kan zolang je het maar onder het mom van de godsdienstvrijheid doet? Ja, vrijzinnige, terroristen/extremisten behoren volgens mij bij de "zij".
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat Homans zich verlaagt tot het niveau van Beke stelt me diep teleur.
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
Citaat:
Je beweert hier dus dat een religie het universeel recht heeft ons te bedreigen en aan te vallen, zonder dat je mag ingrijpen? Het kan dat ik niet zo vrijzinnig ben als jij, maar zelfverdediging is ook een universeel recht en als die botst met jouw religieus recht heb je pech, want als de nood daar is maak ik er gebruik van. Je moet nu niet antwoorden, want ik ben weg. |
|
|
|
|