![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De achterlijke en gruwelijke discriminatie van Homoseksuelen wereldwijd blijft duren en we collaboreren er volop mee.
Onze westerse vriend Egypte: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Egypte.dhtml Egypte is nu wel bekend voor zijn horror-rechtspraak onder onze goede vriend Sisi, maar toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() degoutant
en geen reactie in het Westen, de EU ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dan bedenkt dat wie het daar voor 't zeggen heeft eigenlijk ook maar een Sisi is....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Een vijftigtal Marokkaanse holebi's die in Marokko aangevallen, bedreigd en/of mishandeld werden, proberen in Melilla al een een half jaar Spanje binnen te raken door asiel aan te vragen. .
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of er nu in Egypte een militair aan het bewind is of iemand uit de moslim-loge "De moslimbroeders", het is en het blijft voor 90 % een islamitisch land. Die holebi's komen er nog vanaf met een gevangenisstraf. In Iran zouden ze opgehangen worden. En in het gebied van Daesh van op een hoog gebouw naar beneden gegooid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() In Bangla Desh hakken ze erop met machetes. Weer twee vandaag.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Homoseksualiteit is een zonde? Absoluut. Maar als goed christen die ik probeer te zijn, verwerp ik de zonde en niet de zondaar. Desalniettemin keur ik ook de normalisering van deze zonde door de zionistische media af.
Laatst gewijzigd door Drukazz : 26 april 2016 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebben zij u misdaan ??
Citaat:
wat ga je dan ondernemen of daaraan aan doen ?? Of stel dat uw (nieuwe) buren holebi zijn ?? Of wat als één der uw ouders holebi zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Topic is oninteressant en slaapverwekkend kutterig gelul voor sissies.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Het begrip zonde is een machtsgreep van machtgeile priesters doorheen de geschiedenis en als dusdanig een volkomen en contraproductieve overbodigheid. Hou je aan de wetten voor zover die verlicht zijn en gebaseerd op mensenrechten en alles is in orde. Zijn ze dat niet, bestrijd ze dan. In plaats van mee te heulen met regressieve opvattingen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2016 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Look who says it: 23 topics geopend met een maximum van 200 reacties. Probeer misschien eens iets interessanters, iets minder slaapverwekkend en iets minder kutterig gelul voor sissies. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2016 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doe er iets aan door eens een interessante mening te posten.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 april 2016 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Opsluiten in 'kampen' omwille dat je iets bent waar je niet voor gekozen hebt?
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar het ziet er niet goed uit. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2016 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Twee mariconas per dag aangevallen in Madrid. Dat is het Westen.
|
![]() |
![]() |