![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit tekstje zal al wel meer op het scherm verschenen zijn. Ik kreeg het vandaag weer en vond het meer dan nodig om het nog eens in herinnering te brengen, vooral voor al diegenen die zoveel commentaar hebben over wij, racistische Belgen, die deze ingevoerde vuiligheid niet voldoende omarmen...
Een kwestie van godsdienstvrijheid en democratie, gelijk of dat ze zeggen. Daarom nog eens dit stukje proza, want ook al wat sommigen kunnen bedenken om dit goed te praten of uit uitleggen mogen we duizend keren herlezen, nietwaar! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zouden al die conservatieve allochtonen anders rechts gestemd hebben, moest links hen dat opgedrongen hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hopelijk richt Vander Taelen een nieuw Groen! op. Eén van de rede. Eén van hart én hard ipv hart boven hard. Mijn stem heeft hij. Ik deel van de linkse kritieken maar bijna geen van hun oplossingen. Het gebrek aan realisme bij links is stuitend.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 28 april 2016 om 06:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() We zijn daar nu vet mee ,, steden in Europa zitten vol kakkarlakken en nu gaan we een beetje klagen , giet er de pis emmer over ...vent toch,
|
![]() |
![]() |