![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() “To be clear and unequivocal, I can say that Islamization is constitutionally banned in Hungary,” said Prime Minister Viktor Orban. “We have the right to choose whom we want and don’t want to live with,” The constitution now says the government must be dedicated “to promoting and safeguarding our heritage, our unique language, Hungarian culture” and must protect “the living conditions of future generations.” BRON Moderne hatertjes gonna hate. ![]() ![]() Ondertussen in Oostenrijk meer dan 35% in de eerste ronde voor de FPO. De globalisten staan erbij en kijken ernaar hoe de Europese volkeren hun vrijheid terug gaan winnen de komende jaren. Laatst gewijzigd door Drukazz : 25 april 2016 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overbodige mededeling, maar ik ben ook tegen de kalotengodsdienst, zelfs al heeft die hier bij ons geleerd om zich heel koest te houden.
't Is moeilijk voor wie niet genuanceerd kan denken, maar de Vlaamse en Westerse vrijheid houdt ook godsdienstvrijheid in. Maar inderdaad geen vrijheid om je medemens te onderwerpen in jouw godsdienst. Ik bedoel: de draadopstarter is blij met een dode mus. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “We have the right to choose whom we want and don’t want to live with,”
Als dat een dooie mus is.....die keuze kunnen wij hier niet maken. Hier worden we verplicht met islamieten, of eerder naast islamieten, te leven. Laatst gewijzigd door Skobelev : 26 april 2016 om 06:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet jij de mogelijkheid krijgen om een veto uit te spreken tegen jouw buren. Daar zou je nogal op kicken, hé?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al de linkse knuffelaars worden gebruikt om het zakkenvullen goed te praten zonder dat ze het weten.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We stevenen stilaan op een punt af waar de EU moet beginnen nadenken of het niet beter zou zijn om op een zachte manier af te raken van sommige landen uit het ex oostblok...
De uitbreiding naar het oosten is veel te snel gegaan, bij een crisis doen die gewoon hun eigen zin en er is geen enkele sprake van enige coordinatie in het beleid met europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een correcte vergelijking zou hier dus zijn: de mogelijkheid om te bepalen wie IN je huis woont. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 april 2016 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand heeft gezegd dat wij deze crisis op ons moeten nemen. Niemand heeft op deze massa migratie gestemd, noch op oorlog. Ik zou zeggen, verenig heel het continent Europa en vertrek vanuit referenda. Maak een lang bestuur kort en voer presidentschap in. Die dan uiteraard duidelijk moet zijn in zijn programma. Indien er extratjes bijkomen dien je dat na te vragen via referenda. Democratie, weet je wel? Orban vertegenwoordigt zijn stemmers en zij hebben niet op massa migratie gestemd, niet waar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een open grenzen politiek zouden we trouwens binnen de kortste keren totaal failliet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verwijzen naar een open grenzen politiek is hier niet aan de orde, het probleem gaat over oorlogsvluchtelingen en niet om gewone migratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Wie had ooit gedacht dat Mutti Merkel MILJOENEN mensen ging opvangen en verspreiden over Europa?????
Die surprisekes moeten nagechecked worden via referenda. Wees blij dat er nog Orbans zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hou op, ik hou het niet meer droog. ![]() Laatst gewijzigd door Thuleander : 26 april 2016 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is niet Hongarije. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanzelfsprekend heeft een land het recht om te bepalen wie een toeristenvisum of een verblijfsvergunning (arbeidsvergunning ... bla bla ...) krijgt. En vooral aan die verblijfsvergunning voorwaarden te stellen. Maar als een voorwaarde is dat je je intieme godsdienstige overtuiging niet mag hebben, dan zit je niet op de lijn van de Westerse beschaving. Je zit wel op die lijn, als je voorwaarden stelt om de wet na te leven, om de openbare orde niet te verstoren bla bla ... lees eens het papierke dat prof. Vermeersch opgesteld heeft en dat onze immigranten tegenwoordig moeten ondertekenen. Je kan nu nogmaals proberen mij in de heel linkse hoek te duwen en me uit te maken voor moslim-lover die alle problemen ontkent, maar dat raakt mijn kouwe kleren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 : wat gaat men doen met diegenen die tekenen maar er zich niet aan houden , vermits zij denken dat hun godsdienst toch boven elke menselijke overeenkomst staat? Het is bullshit dat papier. Window dressing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar mijn persoonlijke mening, zou dit pas toegepast mogen worden, als alle "rijke" landen een dotatie geven aan de VN, die dan vluchtelingenkampen enz. opzet in dat derde (buur)land, en dat land ook supplementair beloont voor alle ongemakken bla bla .... .
|
![]() |
![]() |