![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik al een tijdje vermoedde, wordt bevestigd : Turkije is goed op weg om een islamitische republiek te worden "�* la Iran".
http://www.demorgen.be/buitenland/pr...tter-bb5c1503/ Al het goede werk van Mustafa Kemal Atatürk is voor niks geweest. Wat mij betreft Turkije tijdig uit de NAVO gooien, want voor religieuze zotten is daar geen plaats.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 26 april 2016 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de EU met als hoofdactiviteit slijmbal-van-de-wereld gaat in alle glorie op de knieen voor Erdo l' Arrogan-(PBUH).
Europa is een politiek lachertje cum laude. Alleen en voor de tijd dat het nog kan, een bezoekje waard wegens de keuken in sommige streken. Voor het overige op mijn lijst: 'te vermijden'.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ze maar islamiseren, des te minder kans dat ze bij Europa kunnen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Straks" beslissen die mee of Turkije er bij mag.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En anders is dat ook zo hé, er zijn nog aangename, (bijna) vrij van islamieten, plaatsen in de wereld. Laat europa dan maar verzuipen in de leuke kanten van de islam en zijn volgelingen.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 27 april 2016 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit de NAVO Dan kunnen de Russen het daar zonder problemen eens flink plat bombarderen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Erdiganije? Of iets met dieren die daar populair schijnen te zijn? Op hun vlag misschien?
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 april 2016 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, meer moet dat niet zijn. Het leven is te kort om in te leveren aan beschikbare kwaliteit. Carpe vitam.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() het gaat de goeie kant op met Turkije, in zo verre dat zelfs de meeste optimistische en ehterische dromer en gutmensch de realiteit niet meer kan blijven ontkennen!
Erdogan heeft altijd heel rechtdoor en open gesteld dat de Turken zijn vijfde kolonne zijn in het Islamiseren van Europa...hij is daar altijd heel duidelijk over geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de Turken platbombarderen, dat is toch iets wat we zelf ook perfect kunnen ?! waarom moeten we anders al dat wapentuig kopen ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Waarom Erdogan de schoothond van Europa is
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Erdogan is nu wel heel duidelijk dat hij een dictator is.
Benieuwd op ik op de zwarte lijst sta om er nog eens op bezoek te gaan, sympathisant zijnde van de de Koerden en de HDP partij. Mijn beste vriendin aldaar verhuist naar Amerika, het politieke klimaat stak haar al lang tegen (ze is nochtans geen activiste). Laatst gewijzigd door Tamam : 27 april 2016 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waar blijft het leger van Turkije ... denk niet dat ze dit allemaal gaan blijven pikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'k vrees ervoor dat het leger geen "voorhoede" functie meer heeft.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...r-Europa.dhtml
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Europa heeft er voor hem zelfs een dwarslaesie voor over. Maar ja, de voorstanders van dit Europa verdienen niet beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter Turken die Erdogan ontvluchten zijn een aanwinst, en zouden welkom moeten zijn. Net als Ebru Umar gesteund moet worden. Veel derde generatie Turken en Marokkanen hier zijn echter aanhangers van Erdogan, de moslim broeders en dat is het grote gevaar. Ebru umar kreeg beledigingen naar het hoofd geslingerd en zelfs bedreigingen van de allochtone gemeenschap in Nederland, Erdogan opende een kliklijn in verschillende Nederlandse steden om Turken die het niet met hem eens zijn aan te geven. DAT kan echt niet, en de EU doet daar niets aan, behalve "bezorgdheid uiten". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |