![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat doe je met mensen die roddelen om de confrontatie met zichzelf te vermijden?
Ik zeg altijd als ze tegen mij roddelen: Ik weet het niet, ik was er niet bij! En ge moet dat niet tegen mij zeggen, ge moet dat tegen de persoon in kwestie zeggen. Maar wel kak dat mensen alles verdraaien en blind voor zichzelf zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die roddelen of mensen die wat gaan 'zitten' schelden op anderen?
Volgens mijn uiteraard bescheiden mening kan je dat in het rijtje, het reflecteren van zijn/haar eigen frustraties naar anderen toe, plaatsen. Kan best zijn dat ik dat weer helemaal verkeerd zie maar toch. ![]() p.s. Rodelen is leuker!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 mei 2016 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Hun eigen versie vertellen om de oorzaak te maskeren. Enkel gevolg zien en niet verder dan de neus lang is denken.
Maar vooral omdat ze met zichzelf niet geconfronteerd kunnen worden kijken ze bij anderen. Als ik een boek schrijf met waarheid in, is dat dan ook roddelen? En als ik dat over heel de buurt uitstort ben ik dan strafbaar? Laatst gewijzigd door Peche : 11 mei 2016 om 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou u iig 'n proces aan uw broek lappen waar ge lang niet goed van zou zijn. Simpel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar kan dat zich tegen mij keren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zien het gevolg, maar ik nuanceer de oorzaak. Ze roddelen overal om hun eigen fouten te maskeren. En zo ken ik nog roddelaars die halve waarheden verspreiden, ik geef gewoon de hele waarheid. Strafbaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen roddelt wel eens op een gegeven moment.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Maar is de waarheid dan strafbaar?
Onthoud, ik duw da in de bus van omstaanders he. Ik haal alle vuile was buiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Vrijheid van meningsuiting, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel ik toch eerst juridisch advies zou inwinnen indien je over bestaande mensen wil schrijven. Bedenk wel dat jouw waarheid niet steeds is hoe 'n ander die waarheid ervaart.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb genen Harley.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat ik het zo belangrijk vind dat mijn waarheid eens gehoord wordt. Ik noem geen namen en ik denk het boek anoniem uit te geven. Wel en goeie tip eens juridisch advies in te winnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 12 mei 2016 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Whazzup?¿ ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was ook zo niet zo lang geleden. Ik heb mijn tunnelvisie-zicht nog niet ten volle doorbroken. Maar ben er wel aan bezig. Die jaloezie en commentaren dat je er tussen te verduren krijgt is eigenlijk pure ammo voor mijn boek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ja een mens kan dat maar niet iedereen kiest dat te doen.
|
![]() |
![]() |