![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Best 'leuk' (<- sarcasme) dat andere weggebruikers rekening moeten houden met die bezopen feestvierders al dan niet voetbalsupporters. Dus als onze RD winnen is alles vergeven en mag dat, rij maar aan koetsier! ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juni 2014 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() idd, heb ook nog geen enkele keer moeten blazen die dagen. Tja, als er te weinig volk is, is er te weinig volk he
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alcoholcontroles afschaffen...
Het is duidelijk dat belgium enkel nog bestaat door brood en spelen, in dit geval voetbal en slechte pils, getuige daarvan de populariteit van de belgiumse jupilervlaggen. Wedden mag ook niet zomaar, behalve op de red devils, die zijn populair en dus laten ze wedden oogluikend toe. Moesten ze nu meer alcoholcontroles doen zou men meer mensen betrappen maar de populariteit van de belgiumse staat zou er door verkleinen...
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het voetbal gedaan is en men u staande gehouden heeft voor een alcoholcontrole, waarop u al lachende weet te reageren, op de vraag of u in het 'zakje' wil blazen: Euh, Mijnheer/Mevrouw de Polies tijdens het voetbal mocht dat, nu ook niet komen zagen hé. Zou dat goed aflopen dan denkt u? I doubt it! Slagen ze daar uiteindelijk hun eigen ruiten niet mee in? Of moet er weer eerst een zwaar ongeval gebeuren voor men er wat gaat aan doen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Het is niet dat de politie elke dag en overal alcoholcontroles houdt. Zeker niet tijdens de weekdagen/avonden/nachten. Dus waarom zouden ze precies de dagen dat de rode duivels sjotten wel controles moeten voeren? Dacht dat de rode duivels al genoeg aandacht kregen?
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Dat gaat toch niet?
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de flikken zo'n auto deden stoppen en vroegen om te blazen, haalden de chauffeurs gewoonlijk een vuvuzela te voorschijn. Dat duurde veel te lang om uit te leggen wat de chauffeur nu juist moest doen, dus lieten ze maar vallen.
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |