![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zorg je er volgende keer voor dat je iemand uit elke provincie opblaast en dan mag je alleman wraken. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die rechter gewraakt wordt lijkt me vrij logisch... Een nog duidelijker voorbeeld waar wraking moet worden toegepast is moeilijk te vinden.
Liever dat er nu een rechter gewraakt wordt dan dat achteraf het proces ongeldig wordt verklaard wegens (een) partijdige rechter(s). |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een klein kind beseft dat de man niet neutraal kan oordelen, men probeert daar zelfs de schijn niet hoog te houden.
![]() |
![]() |
#6 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terechte wraking.
In de plaats mogen ze zijn proces in Syrië voeren
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Paulus Experience
![]() Citaat:
en alzo dan procedurefouten inroepen ?? Ach zo , die wil zich feitelijk onschuldig laten verklaren ?? Ik acht die rechter net wel in staat om het juiste vonnis uit te spreken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (p.s. In het artikel ging het nog over een 'verdachte')
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 mei 2016 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik onthou vooral bovenstaande
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De broer van die eenbenige jihadi is ook gevonden.
Maar hij heeft er nog twee. http://www.puntuit.nl/nieuws/buitenl...loopt_1_803531 |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die jihadist gaat dat proces op één been winnen!
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, nu kunnen deze heerschappen na pech in het oorlogsgebied hier weer doodleuk zich laten verzorgen op kosten van de belastingbetaler die straks naast één van hun bommen zit te wachten... En dan kunnen ze nog een grote bek opzetten en "wraken" en wat nog meer... Laatst gewijzigd door andev : 23 mei 2016 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij durft !!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |