![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Cornald Kruyt:
> KERRIE OEROEBOEROE. > > Een Internationaal hoofdgerecht met uil. > 400 gr.uilenfilet Waarmee het smakeloze "oehoeboeroe" andermaal is geduid als surimi. Krab is krab, De Uil (Oeroeboeroe) is De Uil (Oeroeboeroe) en de rest is Flamingant randgebral, gelijk het volledige gamma wansmakelijke chichoreinat dat "Belgisch bier" heet. XXX, dFD |
![]() |
#2 |
|
![]() "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Versta er geen bal van. > > Blijft de realiteit dat ik verleden week donderdag 185 Eur betaalde in > Rotterdam voor een business-lunch (3 personen). Zelfde kwaliteit en presentatie > hier in Brussel kosten 50% minder. > > "Goh: jullie drinken wijn op de middag!" Plots vergat de Hollander zijn strenge > geloof, viel aan en maakte op zijn eentje 2 flessen (mediocere) rode wijn > soldaat. Is het normaal in Nederland dat de Nederlandse gast bij het verlaten > van het restaurant een paar parkeerpaaltjes omverrijdt? > > Het economisch beleid van Nederland staat merkelijk beter op punt dan het onze. > Bestekken zijn onderweg en waarschijnlijk met goed gevolg. > > Sloop wat flitskasten, klote-dozen achter een verkeersportiek, op jullie > snelwegen, wil je. Ik kom uit België en ik heb noppes goesting om in Nederland > te wonen of te verblijven. Ik trek voor het traject Brussel-Rotterdam 1 uur uit > en wil het zo houden. > > O ja: verdomde linksrijders! De laatste maand een flink aantal kilometers > afgelegd in onze 5 buurlanden (UK included): Nederlanders verdienen met vlag en > wimpel de titel van slechtste en meest ongedisciplineerde chauffeurs. Wat heeft dit met scouting te maken? Opvolging naar news:be.politics en news:soc.culture.netherlands gezet. Groeten, Norbert |