![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Britse marineofficier voegt zich bij IS, expert waarschuwt voor aanvallen op schepen
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...-schepen.dhtml Citaat:
Zo iemand kent dus de Britse schepen , dit kan nog gevaarlijk worden , spionage !! Zo ene kan makkelijk een schip torpederen , daar die de zwakke plekken kent !! Of Van zulke gasten in kerncentrales e.d. .... Wat kan men best doen om dit probleem op te lossen of te voorkomen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() De man heeft zijn training nooit niet voltooid en geen examen afgelegd.
Hij was dus een cadet. Stelt niet veel voor en daarmee kent hij zeker niet de zwakke plekken ofzo. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kom, laat ons even serieus blijven: https://www.youtube.com/watch?v=dLmyey_18TM |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Nen IS'er met een schippersbrevet!
Moge G-d ons helpen |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit uitstekend ingelichte bron vernamen wij dat hij aan de grens tussen Syria & Irak gaat pirateren met een onderzeeer...
Idiots