![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Paul L. dan moet u staken.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Uw opiniemakerscarrière geraakt niet echt van de grond hé, als je hier om views voor je artikeltjes moet komen schooien.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel slecht geschreven artikel. Een artikel dat grammaticaal zo rampzalig is verliest ook quasi al zijn inhoudelijke waarde.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Verschil tussen intelligente mensen en bierzuipers in vuilniszakken. Staken = voor crapuul en is iets van vorige eeuw
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Intelligente mensen mogen toch ook eens een pleziertje hebben. En jeugdzonden maken we allemaal. Of u niet misschien? |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als GOW ik schrijf gewoon mijn mening eens voluit
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor nooit een staker zeggen: ik staak opdat de regering ervoor zou zorgen dat we allemaal hetzelfde pensioen van de ambtenaren gaan krijgen... |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Super Moderator
|
![]() |
![]() |