![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20160615_02340086
Niet duurder Vandeurzen heeft eerder al aangegeven dat een verdere stijging van de individuele premie van 50 euro niet aan de orde is . Op termijn wordt dat misschien een ander verhaal, want het is de bedoeling om de Vlaamse sociale bescherming verder uit te breiden. In 2018 wordt de financiering van de ouderenzorg, de thuiszorg, de revalidatie en de psychiatrische verzorgingstehuizen herbekeken. Ze hebben geld nodig de komende jaren, veel geld. Dit komt er nog eens bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben geld nodig de komende jaren, veel geld. Dit komt er nog eens bij.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 15 juni 2016 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn jullie nu allemaal zulk een bende mietjes geworden die het plezant vinden dat er met jullie sorry-pietjes wordt gespeeld?
Allez, 'k ga nog 20c. in 't gleufje van jullie peep-show kastje steken. Alleen voor wetenschappelijke observatie, vaneigens! ...Ils sont fous, ces autochtones!
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wil jij meer of wil jij minder ziekteverzekering als onderdeel van een sociale zekerheid ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() U bent samen met uw vrouw de zwaarste kost voor de belgische schatkist : altijd netto-ontvanger en maximaal gefrofiteerd (uw vrouw altijd gedopt en jij ambtenaar en vrijwillig aan de kant gaan staan op uw vijftigste!).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Geen enkel van de twee schoofje, maar als je als overheid het geld voor die sociale zekerheid, aan de werkgevers schenkt, ZONDER tegenprestatie, dan moet je wel de weg gaan bewandelen van 50 euro extra belastingen per Vlaams hoofd, wat naar de toekomst nog kan oplopen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat allemaal omdat MP Bourgeois een erectie krijgt van het idee dat hij nu ook een 'eigen' sociale 'voorziening' heeft... Spielerei voor de onnozele kinderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mezelf betreft heb ik het opgegeven telkens te melden dat ge wel een beetje overdrijft. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt gij er iets op tegen dat in het bejaardenhuis waarvan gij altijd spreekt in Brakel of daaromtrent, dat pépé een beetje terugbetaald van de vele pampers die hij nodig heeft omdat de kringspier van zijn aars opengebrand is door bestralingen wegens kanker aan zijne prospère, zodat de kak er ongecontroleerd uitdruppelt wat heel erg stinkt als gij hem gaat bezoeken ? .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160615_02340359 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
PS : pépé is een ouwe viespeuk die ervoor bekend staat dat hij met de inhoud van zijn pamper speelt en daarvoor als straf terug naar zijn kamer vliegt en regelmatig geen dessert krijgt op zondag als hij het te bont maakt. Heel Sint-Franciscus kent hem, rare kerel. Tijdens zijn +/- heldere momenten zit hij in de recreatieruimte op de PC te tokkelen en komt hij mee keuvelen op politics.be. Korte zinnetjes, beetje de fan uithangen, geen eigen mening, wil erbij horen. Ik denk dat hij kwaad is dat zijn partij in 2013 niet mocht meedoen in de coalitie (Brakel is De Croo territory , o-vld haalt daar 41%) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet nooit de waarheid in weg van een goed verhaal laten staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mijn schoonbroer, slimme mens, heeft al voorspeld dat een heel pak jongeren ons land gaan verlaten omdat de lasten veel te hoog gaan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |