![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Niet bijster slim om via chatkanalen, FB, Twitter of andere rotzooi een date proberen te 'versieren' wat niet belet dat de gebeurde feiten dienen goedgekeurd te worden. Integendeel zelfs, wat gaan de 'daders' weer als straf krijgen? Naar alle waarschijnlijkheid zal dat zijn: Ga nu maar naar huis jongens en braaf zijn hé en niet meer doen hé. ![]() Het slachtoffer daar zal men zich niets van aantrekken en misschien zelfs de steen nog werpen zo van: zelf gezocht meisje. De 'vermoedelijke of de daders' hun enige straf kan volgens mijn uiteraard bescheiden mening maar de volgende zijn: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 mei 2016 om 07:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren op de radio sprak men van Afghanen.....niet verwonderlijk natuurlijk.
(maar ook bij chemische castratie kunnen ze blijven wateren als een man hoor, het worstje hoeft niet te staan om te plassen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zou er dan niet meer 'nagedacht' worden door dat soort van randdebielen voor ze zo een wilde verkrachting zouden organiseren? p.s. Ik heb het totaal niet hoog op met de FB (lees: smoelboek) 'diensten' wetende dat men die 'dienst' langs alle kanten ligt op te dringen. Het zal het er bij mij nooit opkomen op de pc's, geen Twitter, geen Skype, geen FB en andere rotzooi.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 mei 2016 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet enkel de daders verdienen hier en fikse straf, gezien hun minderjarigheid mogen ook de ouders in de klappen delen.
Niet opvoeden = de gevolgen dragen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pubers tussen 16 en 18 deden zo'n zaken vroeger nooit !
Misbruik maken van de naïviteit van een 14-jarig meisje ? Nooit ! Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat men de zaak maar blauw blauw moet laten. Minstens naar de ouders toe een onderzoek naar de opvoedingssituatie. (en voor de naïeven aan de andere kant: chemische castratie betekent pillen pakken. Als je stopt met pillen pakken, komt alles terug in de oude plooi - pardon my french -. En van pillen pakken valt je pietje ook niet af. Voor zware volwassen seksuele delinquenten, pleit de Schoof dan ook voor fysieke castratie.) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel mensen vervelen zich en dan maken ze dingen kapot, gaan staken en ze staan er nog mee met hun kop in elke krant. Gratis beroemdheid voor een nobody. Dank u pers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was te verwachten.
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moeten we het uitleggen ?
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja leg het uit. Uit ervaring weet ik dat alle wijven graag neuken maar als ze een vriendje of een man hebben hun en loopsheid komt uit ben je ineens een "verkrachter".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn er wel meer die beweren dat het de schuld van die 'teef' was. Meestal worden ze veroordeeld nadien.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 20 mei 2016 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je iemand met een spade op zijn kop slaat, dan noem je dat toch niet tuinieren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot haar vent het te weten kwam. Een kennis bij de politie belde me lachend op om te zeggen dat ze met haar horendragende man een klacht wilde neerleggen. Die hebben eens goed gelachen als ze haar relaas vertelde. Ze praatte er haar continu zelf in hoe ze er van genoten had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Gezonde seks", geen verkrachting.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 mei 2016 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hete slet is een hete slet zelfs een moslimwijf. De muis ruikt wat straffer maar mijn lul glijd er even gemakkelijk in. Het zijn wel hete smeerlappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |