![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel me vandaag een echte digibeet
![]() Iemand zei dat binnenkort Hotmail niet meer ondersteund wordt door Windows Live Mail. Hé???? ![]() Wat houdt dat in? Ga ik mijn e-mails verliezen? Moet ik actie ondernemen en zo ja, hoe? Buurman die iets weet, beweert dat ik mijn e-mail moet exporteren naar Outlook? Hé???? ![]() Ik weet dat hier een paar snuggere mensen zitten die er meer van kennen dan ik. Asjeblieft, geef me een serieus antwoord. Ik zit met een ei ... Trouwens, ik heb ergens iemand gezien die Outlook gebruikt en ik vind dat helemaal geen duidelijk programma. Komaan, schatjes, help een hulpeloze vrouw in nood ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heet uw buurman toevallig Demper?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 30 juni 2016 stopt WLM (Windows Live Mail) alhoewel is stoppen een groot woord.
Ik las eens ergens dat het vrij 'simpel' op te lossen viel om het 'ding' draaiende te houden. In de meeste gevallen gebruikt men de 'POP3' bij het opzetten van de mail in het begin maar het trucje zou zijn om de instellingen 'IMAP' te 'maken'. Wel voor Telenetters. Ik heb het zelf nog niet uitgetest maar ga dat eerstdaags wel eens doen op één van de pc's. Dus mocht u er niet in thuis zijn in het 'rommelen in bepaalde instellingen' vraag het dan liever aan iemand die er meer kennis van heeft. ![]() Windows Mail: een account instellen van begin tot eind Volgende is voor Proximus ... Onoverzichtelijke mappenstructuur Windows Live Mail Misschien heeft u er wat aan?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2016 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Automatisch naar Outlook toch ?
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neuk geen zwaar afgesausde muschi's...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ze zeggen van niet.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik Microsoft Office Outlook op mijn pc maar dat is de versie van 2010. Mijn pc draait op Windows 7.
Ik kan de wizard starten van Outlook maar ben een beetje huiverig. Is er hier iemand die mij kan geruststellen?
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik Microsoft Office Outlook op mijn pc maar dat is de versie van 2010. Mijn pc draait op Windows 7.
Ik kan de wizard starten van Outlook maar ben een beetje huiverig. Is er hier iemand die mij kan geruststellen?
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet dat MicroSoft er op huidig ogenblik alles aan doet om het de mensen die nog een 'ouder' OS draaien lastig te maken en ze Win10 in hun 'nek' te dringen.
Dat is best aan verschillende dingen te merken zoals de updates voor Win7/8 bvb. Er zijn nog andere zaken waar je het aan merkt maar daar ga ik u niet met lastig vallen. Men wil gewoon iedereen de Win10 service opdringen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met Live Mail, Foutlook & consoorten zal Microsoft u periodisch liggen hebben. Ik dacht dat je ook Telenet hebt? In dat geval: ben je niet veel simpeler af met de webmail van TN? : https://mail.telenet.be edit: aanmelden met je TN login/paswoord Ik heb het niet geprobeerd, maar het is blijkbaar mogelijk om externe accounts zoals bvb. hotmail toe te voegen. Wat zeker mogelijk is, is het importeren van adresboeken van andere mail apps. Laatst gewijzigd door Wapper : 19 juni 2016 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Outlook (zonder '.com', gewoon het programma) heb je daar niet per se voor nodig, je kan nog steeds gewoon je browser gebruiken.
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister
|
![]() Normaal niet. Je kan je @hotmail.com e-mail adres ook nog steeds verder gebruiken.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die staat meestal op je volledige naam jefkevanmars@ ![]() Mail op volledige naam bij aangaan van abonnement is best handig voor spammers en andere onverlaten daar je het telefoonboek maar moet nemen en achter elke volledige naam maar @telenet.be moet zetten dan bereik je best veel mensen dacht ik. Dus zoeken mensen naar een andere mail client misschien? Naast de andere mailclient ingesteld te hebben die je ook af en toe eens te gaan kijken naar die van Telenet en die opruimen want daar blijven de mails ook in hangen. ![]() Kan zijn dat ik mij vergis daar ik geen IT'er ben.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 juni 2016 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaar ook dat ik suggereerde dat je in TN webmail ook externe accounts zoals bvb. Hotmail kan beheren. Die accounts die niks met mekaar te maken hebben zitten dan in TN webmail ipv in W Live Mail. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de tip. 't Zal echter niet voor vandaag zijn want ik moet weer eens naar een vergadering deze avond ![]()
![]() |