Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2004, 06:13   #1
Oeteke
Banneling

Oeteke's schermafbeelding

Standaard En Bush is weeral begonnen....58000 Votes lost???

Like [size=4]E[/size]minem says:

[size=7]FUCK BUSH!![/size]

58.000 stemformulieren zoek in Florida

Net als vier jaar geleden zorgt de staat Florida voor chaotische toestanden bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Vorige keer vooral na de verkiezingen, deze keer zelfs al ervoor. De autoriteiten van Florida zijn op zoek naar 58.000 stemformulieren die werden opgestuurd naar kiezers die beslist hadden via de post hun president te kiezen. Dit meldde woensdag het verkiezingscomité van het kiesdistrict Broward, nabij Miami.

Zes dagen voor de presidentsverkiezingen van 2 november zijn de stemformulieren nog altijd niet aangekomen bij de bestemmelingen. Het kiesdistrict Broward, het meest bevolkte district van Florida, kreeg al duizenden telefoontjes van verontruste kiezers.

De autoriteiten hebben er geen idee van wat er is gebeurd met de verzonden stemformulieren. Van de postdienst hadden ze de verzekering gekregen dat de formulieren op dezelfde wijze zouden verwerkt worden als andere poststukken. De verdwenen formulieren vertegenwoordigen de helft van alle stemmen die via de post moesten gebeuren in Broward.

De mensen die hun formulier niet ontvangen hebben krijgen nu de raad te gaan stemmen naar een kieslokaal dat al open is. Een stemsysteem met ponskaarten was bij de presidentsverkiezingen in 2000 al verantwoordelijk voor een vaudeville in Florida. Een juridisch gevecht zorgde er toen voor dat George W. Bush pas na vijf weken officieel uitgeroepen kon worden tot president. (KVC, belga)

Laatst gewijzigd door Oeteke : 28 oktober 2004 om 06:14.
Oeteke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 06:50   #2
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Kun je me eens vertellen waarom je nu Bush hiervan de schuld geeft?

Heb je ergens een gegeven waaruit je kunt afleiden dat hij er voor iets tussen zit? Zou Kerry dit niet kunnen volgens jou?

Laatst gewijzigd door illwill : 28 oktober 2004 om 06:51.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 07:02   #3
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Kun je me eens vertellen waarom je nu Bush hiervan de schuld geeft?

Heb je ergens een gegeven waaruit je kunt afleiden dat hij er voor iets tussen zit? Zou Kerry dit niet kunnen volgens jou?
Bush is nu het hoofd van de uitvoerende macht en leidt de administratie. Na het débâcle van de vorige verkiezingen, zou iets als dit zeker niet mogen gebeuren; dat is dus wel degelijk zijn (politieke) verantwoordelijkheid. Kerry heeft daar niets mee te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 07:52   #4
Oeteke
Banneling

Standaard

och jongen toch!
Zijt gij ook zo dom als die beperkte groep randdebielen in Amerika die voor een dictator stemmen?

Dien Bush manipuleert, liegt en is bovenal OERDOM!
Beste bewijs is Fahrenheit 9-11, MOSH-Eminem and dit weer natuurlijk!!

Al een geluk dat men waarnemers stuurt naar dit land....
Zo kan em is nie valsspelen, gelijk in 2000.

Ik verkies nog liever Saddam, dan Bush, want Saddam laat ons gerust, en bemoeit zich enkel met zijn eigen land!

De Bushes vallen alle OLIELANDEN AAN en zorgen voor een slechte wereldeconomie waarvan WIJ de gevolgen moeten dragen.

GOE BEZIG BUSH!

Oud 28 oktober 2004, 08:42   #5
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke
och jongen toch!
Zijt gij ook zo dom als die beperkte groep randdebielen in Amerika die voor een dictator stemmen?

Ik verkies nog liever Saddam, dan Bush, want Saddam laat ons gerust, en bemoeit zich enkel met zijn eigen land!

De Bushes vallen alle OLIELANDEN AAN en zorgen voor een slechte wereldeconomie waarvan WIJ de gevolgen moeten dragen.

GOE BEZIG BUSH!

Oeteke,
Bent U toevallig dat beest links bovenaan?
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 11:27   #6
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Bush is nu het hoofd van de uitvoerende macht en leidt de administratie. Na het débâcle van de vorige verkiezingen, zou iets als dit zeker niet mogen gebeuren; dat is dus wel degelijk zijn (politieke) verantwoordelijkheid. Kerry heeft daar niets mee te maken.
Je weet goed genoeg dat niet alle personen die dergelijke taken hebben voor Bush gaan stemmen hé, dus er kunnen evengoed Kerry aanhangers als Bush aanhangers achter zitten. Wederom weet je niet wie het gedaan heeft maar krijgt Bush automatisch de schuld.
Dat politieagenten zopas hebben gesjoemelt met de parkeerbonnetjes, dit is misschien verantwoordelijk van minister van justitie maar dit wil niet zeggen dat hij erbij betrokken is é.

Ik zeg niet dat Kerry hier iets mee te maken heeft omdat ik het niet weet, geef jij nu ook gewoon eens iets toe en zeg dat je niet weet dat Bush hier achter zit, ok. doe je toch niet maar who cares)

Laatst gewijzigd door illwill : 28 oktober 2004 om 11:27.
Oud 28 oktober 2004, 11:31   #7
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
och jongen toch!

GOE BEZIG BUSH!

Beste bewijs is farenheit 9-11 zeg je...je hebt dus duidelijk de tegenhanger niet gezien waarin heel gedetailleerd de leugens en fouten in de film worden getoont en uitgelegd. Als je een film het beste bewijs vind is het gek dat je de ene film wel gaat kijken en alles erin aanneemt wat erin word getoont en de andere niet.
Oud 28 oktober 2004, 11:36   #8
Oeteke
Banneling

Standaard

Ilwill?
Bent gij BELG?

Want als ge PRO-BUSH bent, dan snap ik u echt niet!
Ik ken GEEN ENKELE BELG die PRO-BUSH is, maar ja, ik heb misschien vrienden met LOGISCH VERSTAND!!

hier nog een filmpje van "the president who stole the votes"

http://www.tian.cc/bushuncensored.wmv

en wat is de tegenhanger van 9-11?
Ik kijk alleen naar films die de waarheid weergeven....en in 9-11 gebeurt dat ook.
Ik zie niet wat er niet waar is...
Zoals de uittocht van de Bin Ladens de dag na 11 september terwijl er voor de rest GEEN VLUCHTEN WERDEN TOEGELATEN!!!
IS dit soms ook niet waar?????

Laatst gewijzigd door Oeteke : 28 oktober 2004 om 11:38.
Oud 28 oktober 2004, 11:49   #9
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ilwill?
Bent gij BELG?

Want als ge PRO-BUSH bent, dan snap ik u echt niet!
Ik ken GEEN ENKELE BELG die PRO-BUSH is, maar ja, ik heb misschien vrienden met LOGISCH VERSTAND!!

hier nog een filmpje van "the president who stole the votes"

http://www.tian.cc/bushuncensored.wmv

Ik kijk alleen naar films die de waarheid weergeven....en in 9-11 gebeurt dat ook.
Zoals de uittocht van de Bin Ladens de dag na 11 september terwijl er voor de rest GEEN VLUCHTEN WERDEN TOEGELATEN!!!
Je geeft al meteen aan hoe blind en onlogisch je manier van denken is. Je geloofd heel de film van Moore omdat het in je plaatje valt en een film waarvan je de naam niet eens weet waarin de leugens uit die van Moore worden aangehaald en uitgelegd is voor jou meteen onwaar.
Tja, hoe kun je nu de echte waarheid weten als je maar 1 kant wil horen?
Mij goed hoor, geloof jij maar dat heel de film farenheit 9-11 waarheid is, zal mijn zorg zijn. Maar geef tenminste toe dat je zo de waarheid niet kunt inzien door maar naar 1 kant te luisteren van het verhaal.

Nog iets anders, ongeveer dezelfde redenering, JIJ kent geen Belg die pro-Bush is, awel tel even uit hoeveel mensen jij kent en hun mening weet en hoeveel belgen er rondlopen ok. Ik ben trouwens een Belg ja, alsof dat er iets mee te maken heeft. Vergeet dus nu nooit meer dat JIJ niet ALLE belgen kent en dat ze dus zeker niet ALLEMAAL jou mening delen.
Oud 28 oktober 2004, 12:31   #10
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je weet goed genoeg dat niet alle personen die dergelijke taken hebben voor Bush gaan stemmen hé, dus er kunnen evengoed Kerry aanhangers als Bush aanhangers achter zitten. Wederom weet je niet wie het gedaan heeft maar krijgt Bush automatisch de schuld.
Dat politieagenten zopas hebben gesjoemelt met de parkeerbonnetjes, dit is misschien verantwoordelijk van minister van justitie maar dit wil niet zeggen dat hij erbij betrokken is é.

Ik zeg niet dat Kerry hier iets mee te maken heeft omdat ik het niet weet, geef jij nu ook gewoon eens iets toe en zeg dat je niet weet dat Bush hier achter zit, ok. doe je toch niet maar who cares)
Ik zeg je dat Bush de politieke verantwoordelijkheid draagt. Wanneer ga jij eindelijk eens leren begrijpend lezen zeg?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 28 oktober 2004, 13:56   #11
Koriander
Provinciaal Statenlid

Standaard

Hitler werd geholpen door de grootvader van Bush, Prescott Bush.
Die grootvader was bankdirecteur,
deze bank heeft voor '36 direct geinvesteerd in Hitler's activiteit.

Door de hoge schuldgraad van Duitsland, was het gemakkelijk voor Hitler om het land te controleren met een duur betaalde militie.

Prescott Bush heeft de intresten op de schulden kunnen afplatten, zodat Hitler geld had om in staal en wapens te investeren. Bush heeft dan in Duitse mijnen en fabrieken geïnvesteerd, voor het einde van de oorlog was er zelfs een mijn van Prescott Bush ergens in Polen waar de mensen uit strafkampen in werkten.

Fritz Thyssen, de grootse geldschieter van Hitler, liet zijn rijkdom beheren door Bush in zijn New York'se bank. Thyssen heeft enorm veel staal geproduceerd aan het begin van de oorlog.

Deze familie verrijkt zich door oorlogen te beginnen, en de bush familie is zelfs een dynastie geworden.

DAT WAS DE GROOTVADER, Prescott Bush

Nu de Vader :
Hij heeft Saddam gewapend tegen Iran !
hoeveel miljoen doden in de irak-iran oorlog?

En de zoon?

George w. Bush. De Saoedis investeren in Carlyle en allerhande bedrijven waar hij en de vice-president belang in hebben.
Wapens natuurlijk.
En wie investeert? de familie Ben Laden in eigen persoon. 11 september heeft al hun handeltjes in wapens en olie alleen maar gestimuleert.

Bush family is verslaafd aan geld, op een diabolische wijze. 4 jaar meer zou catastrofisch zijn.
Hitler, Oussama, Sadam, slechte mensen, mensen die slecht zijn van grootvader op zoon, net als de familie bush.
Koriander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 18:13   #12
Oeteke
Banneling

Standaard

Citaat:
Je geeft al meteen aan hoe blind en onlogisch je manier van denken is. Je geloofd heel de film van Moore omdat het in je plaatje valt en een film waarvan je de naam niet eens weet waarin de leugens uit die van Moore worden aangehaald en uitgelegd is voor jou meteen onwaar.
Tja, hoe kun je nu de echte waarheid weten als je maar 1 kant wil horen?
Mij goed hoor, geloof jij maar dat heel de film farenheit 9-11 waarheid is, zal mijn zorg zijn. Maar geef tenminste toe dat je zo de waarheid niet kunt inzien door maar naar 1 kant te luisteren van het verhaal.

Nog iets anders, ongeveer dezelfde redenering, JIJ kent geen Belg die pro-Bush is, awel tel even uit hoeveel mensen jij kent en hun mening weet en hoeveel belgen er rondlopen ok. Ik ben trouwens een Belg ja, alsof dat er iets mee te maken heeft. Vergeet dus nu nooit meer dat JIJ niet ALLE belgen kent en dat ze dus zeker niet ALLEMAAL jou mening delen.
och jong!!
hoe noemt die film nu over pRO-BusH?
Ik heb er in het journaal nooit iets over vernomen...

En het spijt me dat ge bij de geboorte te weinig zuurstof hebt gekregen.
De mensen rondom u dragen daar nu de gevolgen van, dat ge nie LOGISCH kunt nadenken....
Oud 28 oktober 2004, 19:13   #13
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

[size=4]Ik verkies nog liever Saddam, dan Bush, want Saddam laat ons gerust, en bemoeit zich enkel met zijn eigen land![/size]

GOE BEZIG BUSH!
Oeteke,
Ik voel dat U goed weet hoe de vork in de steel zit, maar één punt schijnt U toch ontgaan te zijn, namelijk dat ons Saddammeke al bijna een jaar geleden gevangen genomen werd en zich bijgevolg nog moeilijk met zijn eigen land kan bemoeien, zoals U schrijft ....

Laatst gewijzigd door Chipie : 28 oktober 2004 om 19:22.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 19:17   #14
craban
Vreemdeling

craban's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De tegenhanger heet FahrenHype 911.
Over de Michael Moore film en zijn leugens zie de links hieronder:
De beknopte versie:
http://www.davekopel.org/terror/59Deceits.pdf
en de de gedetailleerde versie:
http://www.davekopel.com/Terror/Fift...enheit-911.htm
Citaat:
[font=Times New Roman] Saudi Departures from United States[/font]
Citaat:
[font=Times New Roman]Deceits 11-14[/font]
[font=Times New Roman]Moore is guilty of a classic game of saying one thing and implying another when he describes how members of the Saudi elite were flown out of the United States shortly after 9/11. [/font]

[font=Times New Roman] If you listen only to what Moore says during this segment of the movie—and take careful notes in the dark—you’ll find he’s got his facts right. He and others in the film state that 142 Saudis, including 24 members of the bin Laden family, were allowed to leave the country after Sept. 13. [/font]

[font=Times New Roman] The date—Sept. 13—is crucial because that is when a national ban on air traffic, for security purposes, was eased [/font]

[font=Times New Roman] But nonetheless, many viewers will leave the movie theater with the impression that the Saudis, thanks to special treatment from the White House, were permitted to fly away when all other planes were still grounded. This false impression is created by Moore’s failure, when mentioning Sept. 13, to emphasize that the ban on flights had been eased by then. The false impression is further pushed when Moore shows the singer Ricky Martin walking around an airport and says, "Not even Ricky Martin would fly. But really, who wanted to fly? No one. Except the bin Ladens."[/font]

[font=Times New Roman] But the movie fails to mention that the FBI interviewed about 30 of the Saudis before they left. And the independent 9/11 commission has reported that "each of the flights we have studied was investigated by the FBI and dealt with in a professional manner prior to its departure."
....
[/font][font=Times New Roman]
[/font]
[font=Times New Roman]
[font=Arial] -craban

Belg en pro Bush[/font]
[/font]

Laatst gewijzigd door craban : 28 oktober 2004 om 19:20.
craban is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 19:37   #15
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zeg je dat Bush de politieke verantwoordelijkheid draagt. Wanneer ga jij eindelijk eens leren begrijpend lezen zeg?
En ik zeg dat je geen bewijs hebt dat Bush erachter zit, wanneer ga jij nu eens eindelijk begrijpend leren lezen zeg?

Er zijn dingen verdwenen, men weet niet wie het gedaan heeft maar toch weten jullie dat Bush erachter zit. Jullie zijn zoals de rascisten die gezien hebben op tv dat een juwelier is overvallen en gelijk zeggen dat het een marokaan was terwijl men het niet weet.
Oud 28 oktober 2004, 19:41   #16
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
och jong!!

De mensen rondom u dragen daar nu de gevolgen van, dat ge nie LOGISCH kunt nadenken....
Als ik te weinig zuurstof heb gehad vraag ik mij af wat jij tekort hebt gehad. Volgens mij is het enigste wat jij gehad hebt een teveel aan zuurstof, het is allemaal een beetje naar je kopje gestegen.
Oud 28 oktober 2004, 19:41   #17
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Hoe kan je nu Pro Bush zijn, dat is het toppunt van achterlijkheid.
Oud 28 oktober 2004, 19:45   #18
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik zeg dat je geen bewijs hebt dat Bush erachter zit, wanneer ga jij nu eens eindelijk begrijpend leren lezen zeg?
Zeg ventje, zoek eerst eens op wat "politieke verantwoordelijkheid" betekent voor je hier met de grote mensen wil komen meebabbelen. Politiek verantwoordelijk zijn is nog wat anders dan "er achter zitten"... Zit jij eigenlijk nog in de lagere school of zo?

Citaat:
Oud 28 oktober 2004, 19:53   #19
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg ventje, zoek eerst eens op wat "politieke verantwoordelijkheid" betekent voor je hier met de grote mensen wil komen meebabbelen. Politiek verantwoordelijk zijn is nog wat anders dan "er achter zitten"... Zit jij eigenlijk nog in de lagere school of zo?
Dat is nu net hetgeen wat ik al enkele keren wil zeggen maar ja als je niet kunt lezen is dat moeilijk é. Heb ik de titel gemaakt misschien? Trouwens had nooit gedacht dat je mij ging helpen in een discussie.
Oud 28 oktober 2004, 19:54   #20
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
och jong!!

De film is trouwens niet pro-Bush (wat jij natuurlijk weer meteen met al je vooroordelen ervan maakt) maar gewoon anti-leugens die Anti-Bush fanaat "Moore" gebruikt om geld te verdienen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be