![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Like [size=4]E[/size]minem says:
[size=7] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 58.000 stemformulieren zoek in Florida Net als vier jaar geleden zorgt de staat Florida voor chaotische toestanden bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Vorige keer vooral na de verkiezingen, deze keer zelfs al ervoor. De autoriteiten van Florida zijn op zoek naar 58.000 stemformulieren die werden opgestuurd naar kiezers die beslist hadden via de post hun president te kiezen. Dit meldde woensdag het verkiezingscomité van het kiesdistrict Broward, nabij Miami. Zes dagen voor de presidentsverkiezingen van 2 november zijn de stemformulieren nog altijd niet aangekomen bij de bestemmelingen. Het kiesdistrict Broward, het meest bevolkte district van Florida, kreeg al duizenden telefoontjes van verontruste kiezers. De autoriteiten hebben er geen idee van wat er is gebeurd met de verzonden stemformulieren. Van de postdienst hadden ze de verzekering gekregen dat de formulieren op dezelfde wijze zouden verwerkt worden als andere poststukken. De verdwenen formulieren vertegenwoordigen de helft van alle stemmen die via de post moesten gebeuren in Broward. De mensen die hun formulier niet ontvangen hebben krijgen nu de raad te gaan stemmen naar een kieslokaal dat al open is. Een stemsysteem met ponskaarten was bij de presidentsverkiezingen in 2000 al verantwoordelijk voor een vaudeville in Florida. Een juridisch gevecht zorgde er toen voor dat George W. Bush pas na vijf weken officieel uitgeroepen kon worden tot president. (KVC, belga) Laatst gewijzigd door Oeteke : 28 oktober 2004 om 06:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kun je me eens vertellen waarom je nu Bush hiervan de schuld geeft?
Heb je ergens een gegeven waaruit je kunt afleiden dat hij er voor iets tussen zit? Zou Kerry dit niet kunnen volgens jou? Laatst gewijzigd door illwill : 28 oktober 2004 om 06:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() och jongen toch!
Zijt gij ook zo dom als die beperkte groep randdebielen in Amerika die voor een dictator stemmen? Dien Bush manipuleert, liegt en is bovenal OERDOM! Beste bewijs is Fahrenheit 9-11, MOSH-Eminem and dit weer natuurlijk!! Al een geluk dat men waarnemers stuurt naar dit land.... Zo kan em is nie valsspelen, gelijk in 2000. Ik verkies nog liever Saddam, dan Bush, want Saddam laat ons gerust, en bemoeit zich enkel met zijn eigen land! De Bushes vallen alle OLIELANDEN AAN en zorgen voor een slechte wereldeconomie waarvan WIJ de gevolgen moeten dragen. GOE BEZIG BUSH! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat politieagenten zopas hebben gesjoemelt met de parkeerbonnetjes, dit is misschien verantwoordelijk van minister van justitie maar dit wil niet zeggen dat hij erbij betrokken is é. Ik zeg niet dat Kerry hier iets mee te maken heeft omdat ik het niet weet, geef jij nu ook gewoon eens iets toe en zeg dat je niet weet dat Bush hier achter zit, ok. doe je toch niet maar who cares) Laatst gewijzigd door illwill : 28 oktober 2004 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ilwill?
Bent gij BELG? Want als ge PRO-BUSH bent, dan snap ik u echt niet! Ik ken GEEN ENKELE BELG die PRO-BUSH is, maar ja, ik heb misschien vrienden met LOGISCH VERSTAND!! hier nog een filmpje van "the president who stole the votes" http://www.tian.cc/bushuncensored.wmv en wat is de tegenhanger van 9-11? Ik kijk alleen naar films die de waarheid weergeven....en in 9-11 gebeurt dat ook. Ik zie niet wat er niet waar is... Zoals de uittocht van de Bin Ladens de dag na 11 september terwijl er voor de rest GEEN VLUCHTEN WERDEN TOEGELATEN!!! IS dit soms ook niet waar????? Laatst gewijzigd door Oeteke : 28 oktober 2004 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, hoe kun je nu de echte waarheid weten als je maar 1 kant wil horen? Mij goed hoor, geloof jij maar dat heel de film farenheit 9-11 waarheid is, zal mijn zorg zijn. Maar geef tenminste toe dat je zo de waarheid niet kunt inzien door maar naar 1 kant te luisteren van het verhaal. Nog iets anders, ongeveer dezelfde redenering, JIJ kent geen Belg die pro-Bush is, awel tel even uit hoeveel mensen jij kent en hun mening weet en hoeveel belgen er rondlopen ok. Ik ben trouwens een Belg ja, alsof dat er iets mee te maken heeft. Vergeet dus nu nooit meer dat JIJ niet ALLE belgen kent en dat ze dus zeker niet ALLEMAAL jou mening delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hitler werd geholpen door de grootvader van Bush, Prescott Bush.
Die grootvader was bankdirecteur, deze bank heeft voor '36 direct geinvesteerd in Hitler's activiteit. Door de hoge schuldgraad van Duitsland, was het gemakkelijk voor Hitler om het land te controleren met een duur betaalde militie. Prescott Bush heeft de intresten op de schulden kunnen afplatten, zodat Hitler geld had om in staal en wapens te investeren. Bush heeft dan in Duitse mijnen en fabrieken geïnvesteerd, voor het einde van de oorlog was er zelfs een mijn van Prescott Bush ergens in Polen waar de mensen uit strafkampen in werkten. Fritz Thyssen, de grootse geldschieter van Hitler, liet zijn rijkdom beheren door Bush in zijn New York'se bank. Thyssen heeft enorm veel staal geproduceerd aan het begin van de oorlog. Deze familie verrijkt zich door oorlogen te beginnen, en de bush familie is zelfs een dynastie geworden. DAT WAS DE GROOTVADER, Prescott Bush Nu de Vader : Hij heeft Saddam gewapend tegen Iran ! hoeveel miljoen doden in de irak-iran oorlog? En de zoon? George w. Bush. De Saoedis investeren in Carlyle en allerhande bedrijven waar hij en de vice-president belang in hebben. Wapens natuurlijk. En wie investeert? de familie Ben Laden in eigen persoon. 11 september heeft al hun handeltjes in wapens en olie alleen maar gestimuleert. Bush family is verslaafd aan geld, op een diabolische wijze. 4 jaar meer zou catastrofisch zijn. Hitler, Oussama, Sadam, slechte mensen, mensen die slecht zijn van grootvader op zoon, net als de familie bush. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe noemt die film nu over pRO-BusH? Ik heb er in het journaal nooit iets over vernomen... En het spijt me dat ge bij de geboorte te weinig zuurstof hebt gekregen. De mensen rondom u dragen daar nu de gevolgen van, dat ge nie LOGISCH kunt nadenken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel dat U goed weet hoe de vork in de steel zit, maar één punt schijnt U toch ontgaan te zijn, namelijk dat ons Saddammeke al bijna een jaar geleden gevangen genomen werd en zich bijgevolg nog moeilijk met zijn eigen land kan bemoeien, zoals U schrijft ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 28 oktober 2004 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() De tegenhanger heet FahrenHype 911. Over de Michael Moore film en zijn leugens zie de links hieronder: De beknopte versie: http://www.davekopel.org/terror/59Deceits.pdf en de de gedetailleerde versie: http://www.davekopel.com/Terror/Fift...enheit-911.htm Citaat:
Citaat:
[/font]
http://www.davekopel.com/Terror/Fift...enheit-911.htm http://www.littlegreenfootballs.com/weblog Laatst gewijzigd door craban : 28 oktober 2004 om 19:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn dingen verdwenen, men weet niet wie het gedaan heeft maar toch weten jullie dat Bush erachter zit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe kan je nu Pro Bush zijn, dat is het toppunt van achterlijkheid.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |