![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Kliniek VS mag gezichtstransplantatie uitvoeren
Een ziekenhuis in Cleveland heeft naar eigen zeggen als eerste ter wereld toestemming gekregen voor het uitvoeren van gezichtstransplantaties. De risicovolle behandeling is bestemd voor mensen wier gelaat door verbranding of ziekte zwaar verminkt is. [...] (Bron: GVA online editie) Nu kan Stevel Stevastro, de dictatorette van Hasselt, het smoelwerk van Fidel op zijn bakkes laten overplanten als laatste (eindelijk!) de pijp aan Maarten geeft. -- Karel "de Jazz" Jansens In matters of style, swim with the current; in matters of principle, stand like a rock. (Thomas Jefferson) |
![]() |
#2 |
|
![]() "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message
news:41868954$0$44069 > Nu kan Stevel Stevastro, de dictatorette van Hasselt, het smoelwerk van > Fidel op zijn bakkes laten overplanten als laatste (eindelijk!) de pijp > aan Maarten geeft. > Nou, hierin kan ik me wel vinden, Karel - wat jouw & mijn smoelwerk betreft, doen we er het verduldige zwijgen toe. u. |