![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zou onder de noemer "grapje" moeten komen, maar neen: het is "een pijnlijke uitschuiver van Francken"!!! Moet je toch echt een hypocriete idioot en/of komediant zijn om voor zoiets een krantenartikel in elkaar te flansen! Zolang onze linkse en groene idioten weer de touwtjes niet in handen hebben en het land weer verder naar de verdoemenis kunnen helpen mogen we ons wellicht aan dergelijke grootse en belangrijke feitmeldingen blijven verwachten! |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Is da nu zo belangrijk?
Ik wil 20 euro omdat ge een minuut van mijn leven pikte aan de hand van valse reclame. |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke idioot noemt zijn kleine nu Jihad?
|
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen hoor, groot gelijk heeft hij.
De zagers zitten aan de andere kant met een microscoop alle doen en laten van één partij in het oog te houden.
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man met een plan?
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De grote jihad betreft de worsteling met Allah om een goed gelovige te zijn.
De kleine jihad mag je fysiek gebruiken als je belaagd wordt door ongelovigen. Tegenwoordig maken veel moslims van de kleine jihad de grote jihad. Idd opmerkelijk om je kind deze naam te geven. Dat zegt genoeg.
#9 |
Minister
|
![]() Had ze Kruistochtje geheten dan had er geen haan naar gekraaid
![]()
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 21 juni 2016 om 13:44. |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Khad mijn kruis wel gestoken waar het niet tocht.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik mijn volgende hond Mohamed noemen?
Jihadje gaat wandelen met Mohamedje! Poepzakjes niet vergeten! D�*t zou wel eens heel belangrijk kunnen zijn nietwaar! Heel wat meer dan "zagen"... Laatst gewijzigd door andev : 28 juni 2016 om 18:59. |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Moet je niet doen. Wanneer je op de hondenweide zijn naam roept grijpt iedereen meteen naar zijn portefeuille.
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()