![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst een inleiding: waarom zet ik dat in koeien en hun kleintjes ?
Omdat het eigenlijk niet gaat over die index. Het gaat er wel over dat ik beloofd heb aan al die kritikasters dat ze mijn pensioen gingen minderen, dat ik zou moeten inleveren, dat ik nogal eens sterren zou gaan zien van de vermindering van koopkracht, dat ik elke verhoging of verlaging van mijn pensioen hier trouw zou melden. Wel, ik heb een verhoging gekregen. Natuurlijk moet ik op die verhoging flink wat belastingen betalen. Omdat ik in een middelhoge schaal val. Alle kleine pensioenen krijgen dus relatief meer. Net zoals de leeflonen, ziekenkastrekkers en doppers. Voil�* zie, een verhoging van netto 41,17 euroots. in afwachting van nader nieuws over een bijna halvering van mijn pensioen, verblijf ik, met de meeste hoogachting. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht tot je merkt dat ze de maanden verlengd hebben jong.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs zo goed dat u het nodig vond dit in K&K te posten..... Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 juli 2016 om 06:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kwam van diep
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mag ik weten hoeveel jaren gij 'effectief'* gewerkt hebt. Ik bedoel dus zonder diplomajaren, gelijkgestelde jaren (uitgezonderd legerdienst), ingebeelde ziektejaren op het einde van de loopbaan.... Aanwezig zijn op de werkplek beschouw ik als zijnde 'gewerkt'. Want dan beschikt ge niet over de mogelijkheid uw tijd naar believen in te vullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alle ambtenaren en doppers moeten gedeporteerd worden naar noord-korea
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boduo : 1 juli 2016 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een levensstijl verderzetten als gepensioneerde is moeilijk
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De prijzen niet gestegen omwille van de indexsprong.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij nog maar een vaag idee van hoeveel producten en diensten er in die lijst staan ? Weet jij door wie heel dat spelleke gecontroleerd wordt ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |