![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Het bourkini zwemmen heeft maar één doel en dat is hun godsdienst wie zij 'zijn?' maar in de kijker te zetten. Zoals ik al eerder wist te schrijven heb ik er totaal geen probleem mee in wat wie of wat ook gaat geloven, dat is hun probleem maar in het land waar ze zijn laat staan te 'gast' zijn dienen ze zich aan de van toepassing zijnde rules & regulations te houden en er zich ook naar weten te gedragen anders zijn die mensen best dat ze terug huiswaarts keren waar dat naar alle waarschijnlijkheid allemaal wel toegelaten is. Keer op keer en tot vervelens toe proberen ze in diezelfde kijker te zetten voor wat ze staan en wie ze 'aanbidden' ... (alle manieren zijn goed om dat op te voeren) Ik heb gezegd punt ![]() p.s. Citaat:
Die lieden zijn kunstenaars in de openbare orde overal ten velde te verstoren. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 augustus 2016 om 16:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het land van herkomst wel te verstaan. Hier hoort dit gewoon niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Iedereen heeft het recht om op het strand rond te lopen zoals hij wil. Moslims moeten niet over bikini's en monokini's zagen en westersen niet over burkini's.
2. Als dat waterpark een privé domein is en die moslima's betalen daarvoor zie ik geen probleem. 3. Als dat waterpark een publiek domein is en er worden op die dag andersdenkenden (niet moslims) geweerd, dan moet dat afgekeurd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() En dat mag hier zo maar binnenwandelen.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die mensen in eigen land op die manier willen gaan zwemmen, geen probleem mee. Hier in ons land de EU in het algemeen hoort het niet thuis daar het weer maar eens met de bedoeling is om hun manier van leven/dat waar zij in geloven in de kijker te brengen en de boel overhoop te zetten
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 augustus 2016 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Burquas en Baklava en de mannen zien het verschil niet meer tussen een vrouw en een auto
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 augustus 2016 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is grote kans dat je dat als buur krijgt. Wacht eens even, we gaan het oplossen en dus investeren.
Als je vrouw of dochter wordt verkracht heb je dus niets te klagen. Waarom niet? Omdat er is geïnvesteerd.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 6 augustus 2016 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ali ibn Vetzaque! en de geiten waren just allemaal gekeeld; op dus.
Vandaar!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 6 augustus 2016 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zouden die in hunnen burqini ook een duckface maken als ze een selfie nemen ?
![]()
Laatst gewijzigd door koe de poing : 7 augustus 2016 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik besef ineens dat ze beter hun mannen onder een burka zouden steken...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze die spermavodden eens uitdoen aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |