![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De kans dat ook vrouwen en kinderen aanslagen zullen plegen in Westerse landen neemt toe. Dat zeggen de Nederlandse inlichtingendiensten. In ons land houden ze al een tijdje rekening met een dergelijk scenario. Dat bevestigt Olivier Van Raemdonck, woordvoerder van minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon >>
http://nieuws.vtm.be/binnenland/1986...ouwen-verdacht Wat een zooitje. Ergo, alles wat op straat voorbij schuift kan een potentiele terrorist zijn. Einde zoek?
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 op de 3 Belgische Syriëstrijders is vrouw of kind
Zo zie je maar weer ... Perfecte verbergplaats voor wapens die lange kleren? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men praat nu ook over aanslagen met bomauto's in Europa, iets wat tot nu toe enkel in de Arabische brandhaarden gebeurde. Als ze daarmee beginnen dan ziet het er heel slecht uit voor Europa.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ben benieuwd wie die bomauto's dan bestuurt. Radiografisch of robotjes?
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Honden zou ik ook niet vertrouwen. In de laatste wereldoorlog trainden de Russen honden om tanks op te blazen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dit niet en het werkt veel effectiever. http://xandernieuws.punt.nl/content/...roeiing-Europa
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Conventionele tactieken blijven de enige opties. Zoals bijv. katten en zwaluwen, een methode gebruikt door Cenghiz Khan. 'For example, in 1207 when his Mongol army had been stymied by the fortified city of Volohai, he proposed to the city leaders that he would end his siege if they paid him a bizarre tribute of 1,000 cats and 10,000 swallows. The strange demand was met by the city and then Genghis Khan told his Mongols to tie tufts of wool to the tails of the animals and set them on fire. Terrified by the burning bits of wool, the cats and swallows were released. They fled back to their lairs and nests within the city and spread fire throughout the walls. The Mongols then successfully stormed the walls of Volohai while its defenders were occupied with the many fires.' ![]() Laatst gewijzigd door Ke Nan : 13 juli 2016 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1207 Amai ja, dat is relevant!
Hopelijk werd dat zeer interessante verhaal uit de verre geschiedenis, niet van stal gehaald om te verbloemen dat de mohamedaanse terreur - heden ten dage - nog vele malen erger is dan gedacht. Hoeft eigenlijk niet te verwonderen, in 'n niet zo ver verleden werden reeds minderbegaafde vrouwen, paarden/ezels gebruikt om midden op pleinen tot ontploffing gebracht te worden ... door de lieverdjes van hamas. Ook mohamedanen trouwens.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag dat nog gezegd worden of moet daar zedig over gezwegen worden? Is 't gevaar niet reëel genoeg, niet dichtbij genoeg, niet recent genoeg?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik beweerd dat jij dat ergens beweert?
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eerst antwoord ik op jouw post waarin ik eigenlijk bevestig wat jij schrijft.
Hierop stel jij mij de vraag:"Mag dat nog gezegd worden of moet daar zedig over gezwegen worden?" Waarmee jij insinueert dat ik zou vinden dat er over gezwegen moet worden. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me niets anders voorstellen. Niet dat jouw geschiedenisles niet razend interessant zou zijn, maar dit is geen draad over geschiedenis, noch over bomduiven, maar "islamitische" terreur, zelfs vrouwen en kinderen, en bovendien actueel. Ook bevestig je helemaal niet wat ik schrijf, integendeel zelfs. 't Actuele gevaar komt niet van al die andere groepen die je opsomt. En mede daardoor vroeg ik me af of d�*t feit zedig verzwegen dient te worden.
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Godsdienst vrijheid creëert godsdienst waanzin. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godsdienstvrijheid moet dringend aan banden worden gelegd in die zin dat het zich nog enkel thuis en in daartoe bedoelde gebouwen mag worden beoefend!
En in die gebouwen moet controle komen over wat er zoal verteld kan worden! Als godsdienst dienst om de mensen te manipuleren en aan te zetten tot bepaalde daden die niet door de beugel kunnen moet dat meteen in de kiem gesmoord worden. Eventueel door "godsdienst" te bannen en al die brave zieltjes goed aan hun verstand te brengen dat men ze al eeuwen voor het lapje aan het houden is om ze te gebruiken en te misbruiken! |
![]() |