![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De klokkenluiderswebsite Wikileaks heeft vanavond laat honderdduizenden e-mails openbaar gemaakt van de Turkse AKP, de regeringspartij van president Recep Tayyip Erdogan. En het gaat pas om het eerste deel, schrijft de website, die eerder zei na de publicatie klaar te zijn voor 'een gevecht'.
http://www.ad.nl/digitaal/wikileaks-...rtij~ac3c7f69/
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Verschrikkelijk belangrijk
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boeiende lectuur!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() De Aleyda KIM van mijn lengte Ik studeerde af op een korte 01:30 de leeftijd van 21 religieuze middelbare scholen ik u van het krijgen van een baan hello, maar mijn lengte kort dus niemand krijgt te werken, omdat ik niet handicap rapport krijg ik een baan için30.10.2013 Universiteit van Marmara Pendik IK GA NAAR onderwijsonderzoek ZIEKENHUIS ME Kanten heup hoofd kolbilek filmen çekdi op maar zo tot aan een artikel over çüçelikl een pıraset wordt afgetrokken gezet weten de rechten van gehandicapten ziet rechtvaardigheid mijn lengte kort, dus ik ÇÜÇEN waar ik zei nee aan te gaan zei nee bunasıl Justitie BUNASIL EQUALITY BUNASIL rechts rechts yokmu van me als uitgeschakeld dwerg werk het schrijven van een pıraset over jou çüçelikl ik doe een ander Er is geen manier ik im geen biryeşd de bençüçelikl hakkıyokm een artikel een pıraset gezet over mijn plaats om uw kind schapen LOOK niemand EIGEN cares IEDEREEN ZICH DENKT BUNASIL iS MIJN BOY SHORT niets in HAKKIYOKM zeven jaar oud DAKAR kinderen BENT LONG BEN hoe zwaar input ik ZIEKENHUIS we ARTSEN hier zegt TEO met andere woorden zij nemen van deze gewoon zeggen snijden mijn record op TEO mAAR iK ÇÜÇEN İŞYERLERİ geroepen om WERKEN GİRMEKİÇ's HANDICAP verslag zal ze ÇÜÇELİKL GOD toestemming voor me als ÇÜÇELİKL ten aanzien van de recht van het gehandicapte ARTIKEL SCHAPEN een PIRASET om me eruit te komen PLACE Umeda JEZELF SCHAPEN ik wil als ik ooit en niemand kan verzorgen u een antwoord in een artikel over de çüçelikl schapen voor eştlig rechtvaardigheid rechten van personen met een handicap zoals ik, net als ik, gehandicapten cuceler enkele stemming als ik werk helft moe van dit mijn recht GOD zijn goedkeuring aan het schrijven van een PIRASET de schapen te verwijderen van uw yokiş niemand neemt het eigen vermogen boom boom rechtvaardigheid cpu bkliyo WIL iK BEN wERK INVOEREN Zelfs als ik ben een SONUÇÇIKMADI ik ga in te voeren om te werken of MAN lame Kormi