![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik ben twee facebookvrienden verloren door corona
niet omdat ze dood zijn, maar omdat ze me ontvriend hebben omdat ik niet mee wil in hun antivax zever ik weet niet goed wat er van te vinden, vooral omdat ze allebei best wel lekkere blondjes zijn. heeft corona jullie ook vriebdschappen gekost ?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Dat ging niet meer, het migratiethema had me al alle sociale banden gekost.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Wees niet bedroefd omwille van verloren vriendschappen! Wij hebben immers het wonderbaarlijk genoegen om hier te mogen genieten van diens hoogstaande berichtgeving vol met boeiende inlichtingen, uiteraard gestoeld op uitgebreid onderzoekswerk en met de nodige bronvermeldingen verrijkt. Hiervoor is een dankwoord echt op zijn plek. Citaat:
Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Wat zijn 'goede' vrienden of vriendschappen juist? In bepaalde gevallen is er een groot verschil tussen vrienden en cafékennissen. U weet wel, die cafékennissen die u schouderklopjes geven tot u door uw geld zit om een pintje te betalen? Echte vrienden daarentegen zijn die mensen die u helpen mocht u in de één of andere noodsituatie geraakt zijn. Wat is de invloed van vriendschap op stress? p.s. In een echt wel ver verleden ooit eens eens een best wel knappe vrouw (daar zaten veel andere mannen achter zelfs) geweten die een man die serieus aan de drank zat echt goed geholpen heeft en hem terug op het juiste spoor gezet heeft. Ze huwden zelfs geloof ik ... Weer blik ik terug op iets uit het verleden, dat verleden wat net iets leuker was dan het leven in huidige tijden? Op huidig ogenblik heb ik géén vrienden meer. Moet ik daar blij of rouwig om zijn? Vrienden?¿ ![]() Ooit geweten dat er mensen waren die een feestje hielden en een hoopje 'vrienden' uitnodigden. Die hun huis was half afgebroken na het 'vriendenfeestje' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 februari 2022 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij gewoon zelf in isolatie gestoken.
Voor corona was ik in herstel en ging ik op mijn eigen manier deelnemen aan de samenleving. Nu bezoek ik zelfs mijn eigen ouders niet meer om niet als zondebok te dienen als iemand ziek wordt. Stel u voor mensen gaan dood door corona en ge zijt er op bezoek geweest, rara wie wijzen ze eerst aan?
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er na 1 week niemand ziek wordt zijt ge 3 maanden gerust. Tegen dan is het zomer en kan je iedereen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt eigenlijk nog weinig over gepraat, waar ook. Als iemand mij zou blokkeren omdat ik niet mee wil in hun antivaccinatie propaganda dan zou ik dat geen gemis vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die mij zou blokkeren omdat ik wel gevaccineerd ben noem ik geen vriend(in) en die persoon zou ik echt niet missen. Gelukkig heb ik echte vrienden genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij zijn de hoerenkoten weer open hoor
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Svetlana weigerde te pijpen zonder mondmasker ?
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heren
Als u tijdens de voorbije jaren niets anders doet dan prikdwang verkondigen of mensen die geen prik wensen brandmerken, is het goed mogelijk dat de medemens in uw omgeving de betreffende prikdwangonzin meer dan beu gehoord is. U zal dus geweerd worden. Jammer genoeg, zijn er toch mensen in dergelijke gevallen die toch de nood blijven voelen om deze onzin te blijven verkondigen. Dit overlegoord brengt voor dergelijke geestelijk beperkte mensen een "oplossing". Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heren
Zou de Groot-Luikenaar zijn zoektocht te vroeg gestaakt hebben? Zo ja, is het aangeraden om te blijven zoeken. In Vlaanderen zegt men vaak: "Wie zoekt, die vindt". Hoogachtend
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Tiger-Cruise is binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heren
Zou dit met het eerste of tweede "Tijger" gevechtsvoertuig zijn? https://nl.wikipedia.org/wiki/Tiger_I https://nl.wikipedia.org/wiki/Tiger_II Hoogachtend
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet u het echt niet ? |
|
![]() |
![]() |