![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verwarde man heeft met een mes enkele mensen verwond in Londen. Men is volop bezig met het onderzoek, de dader zou alvast met psychische problemen kampen.
Police have cordoned off the area after man armed with a knife attacked people killing at least one and injuring five in Russell Square, central London. LIVE-beelden: https://www.rt.com/on-air/354545-lon...g-attack-site/ |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onrust of Terrorisme? Beiden? We wachten nog even de bijkomende berichtgeving terzake af...
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...gewonden.dhtml Laatst gewijzigd door zonbron : 4 augustus 2016 om 06:34. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() The world has gone mad... mad I tell ya!!
Ik weet niet wat me nu meer stoort? De politieke correctheid of het afschuwelijk tafereel? |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik citeer: Gewapende politiemensen hebben ter plaatse een 19-jarige verdachte gearresteerd. Een agent raakte hem met een taser, een stroomstootwapen. Op basis van het eerste onderzoek noemt de politie de geestelijke gezondheid van de verdachte “een significante factor”. Tegelijkertijd wordt rekening gehouden met de mogelijkheid dat hij terroristische motieven had. Hoe het met de gewonden gaat, is onbekend.
Denken die beleidsmensen nu echt dat wij achterlijk zijn? Vanaf nu elke aanslag uitgevoerd daar een ontsnapte psychiatrische patiënt? Wordt dat de nieuwe uitleg, ik weet wat inteelt voortbrengt maar eigenlijk is het een belediging voor alle moslims. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Of was het een lone wolf ?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger waren het "jongeren" of "Finnen", vandaag zijn het "verwarde mannen" ....als het maar geen "verwarde Finse jongere" is want dan moeten we de Finnen echt eens gaan aanspreken.
m. i. is het een verschillende noemer die dezelfde lading dekt, importcrapuul. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zalig de armen van geest, want zij zullen God zien ! (De Bijbel)
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 4 augustus 2016 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En alweer een verwarde man; ik vermoed dat alle terroristen verwarde mannen zijn.
Het kan dus wel kloppen. Dat maakt het niet minder terroristisch.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 augustus 2016 om 09:38. |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() De titels van sommige media vallen mij toch weer op:
- hln spreekt over een "massale steekpartij" -telegraaf heeft het over een "bloedbad" En dat terwijl er 1 dader met een mes heeft staan rondzwaaien en 1 dode heeft gemaakt! ![]() Het water staat aan hun lippen, alleen met zo'n titels kunnen ze nog argeloze informatiezoekers lokken. Ik voorspel een afgrijselijk horror-bloedbadscenario met verbijsterde reacties voor al die kranten die niet opgewassen zijn tegen de nieuwe media genaamd internet. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Geen Fin, wel een Noor !
...van Somalische afkomst. Was toch effe spannend ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() En maar direct een quizvraag er tegenaan :
Wat is de staatsgodsdienst in Somalië ? En van welke strekking ? Zal wel toeval zijn... |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 4 augustus 2016 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet toch écht wel verward en gestoord zijn om een moorddadige pedofiel te aanbidden. En als kers op de taart geven veel ouders hun kinderen uit eerbetoon aan die pedofeet zijn naam ook nog. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 augustus 2016 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() De islam, de oorlogsgodsdienst bij uitstek, is staatsgodsdienst in Somalië. What a surprise...
Maar kom, de dader heeft uiteindelijk een identiteitskaart van Noorwegen. Voor alle politiek correcten is dat uiteraard een feit om zich aan op te trekken en de schuld uiteindelijk bij de Noren te leggen. Die man heeft van de Noorse bevolking en overheid waarschijnlijk niet de nodige, dagelijkse portie knuffels gekregen. Men zou voor minder het noorden kwijtraken en in Londen een beetje met een mes gaan rondhakken... |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Correct, maar om dat uit de muil van de linkse bende te horen, alleen maar om het jihadisme te minimaliseren, slaat toch alles.
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe komt die Somaliër in Londen als hij in Noorwegen opgevangen is? Op verlof met geld van het Noors OCMW?
|
![]() |