![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Ensceneerde Erdogan zelf een nepstaatsgreep | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
23 | 82,14% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() De theorie verspreidt zich in heel Europa via sociale media.
Een staatsgreep van zo'n kaliber zou erg georganiseerd moeten verlopen, maar er werd zelfs geen poging ondernomen om Erdogan te beschieten of gevangen te nemen. Erdogan komt veel sterker uit deze affaire en kan zijn leger "zuiveren" van militairen die zich tegen hem verzetten. Hij roept ook op tot uitlevering van zijn politieke tegenstander Fethullah Gülen die in de VS woont. Gisteren noemde hij sociale media zoals Facebook en twitter een gevaar voor de samenleving. Hij roept zijn ongeschoolde volgelingen op tot het nemen van screenshots op sociale media, zodat hij daar zijn oppositie ook nog kan uitschakelen. Wat zal het effect van deze situatie zijn op de vluchtelingencrisis in Europa? Ik denk dat het hek nu wel helemaal van de dam is False flag: End of secularism in Turkey
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Het is wel opvallend dat de soldaten in Istanbul amper gevochten hebben en dat er na 1 dag al een lijst met bijna 3000 rechters klaarlag die vervangen moesten worden.
Ik wist niet dat turken zo onvoorstelbaar efficiënt zijn, ik verwacht van mijn pita-man vanaf nu een kant en klare pita binnen hooguit 15 seconden na bestelling. ![]() http://www.nu.nl/politiek/4294824/ar...oorbereid.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als Turkije een democratie is, dan is coca cola een gezondheidsdrankje omdat er water in zit. Erdogan koopt zijn medestanders om, terroriseert zijn oppositie, blokkeert sociale media en zet kritische journalisten in de cel. Nationaal en internationaal Turken die daar fan van zijn vormen een serieuze bedreiging voor onze vrije samenleving en hebben hier geen plaats. Konden we hun paspoorten maar afnemen... Vergeet niet dat Adolf Hitler ook democratisch verkozen werd
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De lange arm van Erdogan reikt wel erg ver.
Hij heeft veel bereikt met deze staatsgreep. http://nos.nl/artikel/2118338-turkse...timideerd.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je 8000 agenten en 3000 rechters arresteert/opzijzet in nauwelijks 2 �* 3 dagen, kan het moeilijk anders dan goed voorbereid.
Meneer Erdogan, je bent een monster !! ![]()
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat we dat niet kunnen.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een feit dat je dan ergens vindt, verstopt onder de bergen emotie en het belachelijke nietszeggende theater:
The top counter-terrorism official responsible for Turkey’s campaign against Islamic State
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Ze weten niet wat democratie is. Ook de meeste Turken die in Europa wonen ,weten niet wat democratie is. Ze hebben een door de meerderheid van het volk gekozen autocratisch leider/ heerser, zoals in Rusland ,Wit Rusland en de Republieken in Centraal Azië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() grote kuis. Erdogans Reichstagmoment werpt zijn vruchten af...
Citaat:
dit turkije hoort niet bij Europa. Ataturk draait zich om in zijn graf
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 19 juli 2016 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dan zal Turkije afglijden naar een derde wereld land met veel armoede. Eens zien of de Turken dan nog zo blij zijn met Erdogan.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet me denken aan de Rijksdagbrand.
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Hebben jullie op mainstream media (Eén, VTM, NOS, BBC etc) al iets vernomen van de terechte argwaan over een nepstaatsgreep?
Ik alleen op een onbekende zender en vooral via sociale media. Het lijkt erop dat we de waarheid niet mogen kennen. Natuurlijk is deze poll te klein om een beeld te vormen over het standpunt van de hele maatschappij, maar de trend is duidelijk.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 19 juli 2016 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 juli 2016 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Doe voor jezelf eens de test en zoek via Google naar "Erdogan staatsgreep vals"
3 dagen geleden vond ik via De Morgen dit artikel http://www.demorgen.be/buitenland/-e...eien-b0108c4b/ "Erdogan organiseerde zelf staatsgreep om weg naar dictatuur te plaveien" Klik nu op de link en je krijgt "page not found" Het nieuwe artikel luidt: "Militaire coup in Turkije mislukt. Minstens 60 doden en 1000 gewonden" http://www.demorgen.be/buitenland/li...nden-bcb63748/ En dat is exact dezelfde boodschap van BBC, FOX news en al die andere propagandamachines. Geen enkele ervan gaat in op de zorgwekkende feiten en op de pogingen van Erdogan om sociale media te censureren De agenda is dus zeer duidelijk
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 19 juli 2016 om 10:53. |
![]() |
![]() |