![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, dit is een mooie reclame voor bush.
Een uitstekend buitenlands beleid (voor amerika) zorgt voor frustraties bij China.
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Deze stunt gaat alleen maar meer stemmen opleveren voor Bush vrees ik.
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
- het vervreemden van de meeste van je bondgenoten - elk moreel gezag verliezen (niet alleen invasie in irak, maar ook kyoto) - door eigen interventie voor jezelf in de toekomst nieuwe problemen scheppen (// in Iran met d shah, // training moslimfundamentalisten in afghanistan) dan geef ik je gelijk Hoewel het Chinees regime me niet nauw aan het hart ligt heeft China gewoon overschot van gelijk wanneer ze zo reageren. de europese landen denken er juist ook zo over maar durven gewoon hun bek niet open te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Weet je wat nu nog het beste zal zijn voor Kerry ---> dat alle corrupte regimes en alle haatorganistaties (KKK bijv.) allen oproepen te stemmen voor Bush.
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
poetin liet zich positief uit over bush prodi liet zich postief uit over kerry china zegt dat de amerikanen de wereld willen veroveren etc... dit gaat de uitslag m i op geen enekele manier beïnvloeden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het gaat erom dat amerika stevig de touwtjes in handen heeft en zelfs china machteloos moet toezien. En dat is een verkiezingsargument die zeer zwaar doorweegt. Wat zou flip-flopper en hielenlikker Kerry daartegen kunnen inbrengen?
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() *China?
bedoelde hier uiteraard het amerikaans bb in het algemeen en niet ten opzicht van azië specifiek. *Als amerikanen 'moeten' kiezen tussen jobs en door links gefantaseerde quota... de milieu problematiek werd door het pentagon in februari bestempeld als het ernstigste probleem naar de toekomst toe. dit nog voor terrorisme. de lobby denkt daar natuurlijk anders over. het pentagon is niet links. *Heeft geen fluit te maken met deze topic het amerikaans beleid creert haar eigen problemen steeds opnieuw en dat is nu in irak ook zo, binnen 10 jaar zitten ze daar nog te sukkelen. dit heeft idd niets te maken met china maar is een reactie op jouw stelling van een "uitstekend" beleid *Manman, het gaat niet om gelijk hebben. Het gaat erom dat amerika stevig de touwtjes in handen heeft en zelfs china machteloos moet toezien. wat jij touwtjes stevig in handen noemt, noem ik een warboel. ze slagen er zelfs niet een achterlijk land als irak deftig onder controle te houden. Afghanistan is volgens de VS ook zo'n succesverhaal. lol + de VS doen in hun broek tov china En dat is een verkiezingsargument die zeer zwaar doorweegt. Wat zou flip-flopper en hielenlikker Kerry daartegen kunnen inbrengen? ik ben niet voor kerry, ik ben er namelijk niet van overtuigd dat hij een ander bb zou voeren. kheb trouwens niet over kerry gesproken Sorry voor de slordige reply. kmeot nog uitzoeken hoe dit hier allemaal werkt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1 Wat een attente geste van jouwentwege je te excuseren voor de "slordige reply". Het getuigt van respect voor de anderen. 2 't Is de inhoud die van belang is en die was exact to the point! Prachtig om te lezen hoe je de poster van anwoord dient. 3 Je merkt aan de lullige post die er vlak onder staat, dat er stuitend gebrek is aan argumenten om je stelling te weerleggen. Dat zal je in de toekomst nog wel ervaren, maar laat je door zulke opmerkingen niet van de wijs brengen. 4 Wees welkom! 't Is leuk vast te stellen dat er af en toe wat mensen bijkomen die zinvolle bijdrages kunnen leveren aan dit forum.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 1 november 2004 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weeral te veel gelurkt, Steveke, dat U niet begrijpend kunt lezen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik hoop dat de Amerikanen zich, bij een herverkiezing van Bush, realiseren dat ze binnen de vier jaar wel eens helemaal alleen op de wereld kunnen te staan komen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Toevallig ook het volgende gehoord op onze objectieve tv-stations of gelezen in onze kwaliteitskranten? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
euh.... relevantie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik was van plan van mijn onderwerpje een afzonderlijke topic te maken, maar toen ik hier China tegenkwam, dacht ik... Waarom dat hier maar niet plaatsen? Ik hoopte tevens dat men mij hiervoor niet zou neerknallen, wat voorlopig ook nog niet gebeurd is... Maar allez, nu weet U het ook... Laatst gewijzigd door Chipie : 2 november 2004 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |