![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik heb gemerkt dat er de afgelopen twee dagen een stevige revival in de Filip-moppen is ontstaan. Even een greep uit het aanbod: 1. Filip komt op een dag langs bij zijn vader. Hij ziet er moe uit en heeft wallen onder zijn ogen. "Awel, mon fils," vraagt Albert, " 't is gij ziet er zo slecht uit? Wat skeelt er?" Filip zucht en zegt: "Papa, 't is werkelijk verskrikkelijk, ik doe de laatste tijd keen oog meer dicht." "En hoe komt dat?" vraagt Albert. "T is van ons Mathilde, die kreunt altijd zo hard als zij komt te klaar." Glunderend van vaderlijke trots vraagt Albert: "Maar Filip, 't is dat dat toch goed is, non?" Filip schudt zijn hoofd. "Pas de problème, papa, maar ze doet dat zo hard dat ik in de kamer ernaast niet kan slaap." 2. Albert hoort van de staatsveiligheid dat over enkele dagen alle kranten zullen berichten over zijn onwettige dochter Delphine. Hij besluit zich maar goed voor te bereiden en roept Laurent bij zich. "Laurent, mon fils", zegt hij, "t is gij moet weet gij hebt een halfzus." Laurent haalt zijn schouders op. "Pas de problème, mon père, ik wist al langer dat er met onze Filip iets niet juist was." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() grappig
erg grappig *zucht*
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs ik kan lachen met goede humor over het Koningshuis, maar dit is echt te flauw. De verzuurden zijn rap content zo blijkt.
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() PRINS FILIP BIJ DE VARKENS
Prins Filip bezoekt een boerderij en de pers is er natuurlijk bij. Een fotograaf maakt een foto in de varkensstal. Zegt de prins: "Schrijf nu niet onder die foto 'Filip met de varkens' hé meneer de fotograaf." Volgende dag staat de foto in de krant en eronder staat Prins Filip, derde van links. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Albert en onze prins Filip zitten naar het nieuws van 19h00 te kijken. Plots wordt er daar een man getoond, die uit een appartementsgebouw wil springen. Albert krijgt wil een weddenschap aangaan met zijn zoon.
Albert zegt tegen Filip: "Zoon Filip, ik denk die gast ga spring!" "Ok, papa... Ik denk hij nie zal spring." Met gespannen blik volgen ze de gebeurtenis op TV en zien ze de man springen. Albert juicht en wint de weddenschap... alhoewel, ... Albert krijgt zo'n wrang gevoel en vindt dat hij ten opzichte van zijn zoon toch eerlijk moet zijn. "Kijk" zegt Albert "... Ik al gekeken naar het nieuws van 18h00 en ik al gezien dat die man zou spring. Ik wil eerlijk zijn en verdien dit nie!" "Jamaar" zegt Filip "... Papa Albert, om eerlijk te zijn... Ik ook al gekeken naar nieuws van 18h00... Maar ik nie dacht dat hij een tweede keer zou spring..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Mathilde en Philippe lopen door een safariepark,
Mathilde ziet een giraffe en vraagt: "Wat is dat voor een beest?" Philippe antwoordt: "Dat is een dangaroe." Later ziet Mathilde een leeuw en vraagt: "Wat is dat voor een beest?" Philippe: "O, dat is een dangaroe." Even later zien ze een olifant en Mathilde vraagt: "Wat is dat voor een beest?" Philippe: "O, dat is een dangaroe." Mathilde zegt: "Dat is knap van jou, hoe weet je dat allemaal?" "Nou", zegt Philippe, "toen we hier binnenkwamen zag ik een bord waarop stond: 'All animals are dangerous!'" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enthousiaste Ubbeltjes?
Nochtans zijn de Philippemopjes van Willem DS best leuk. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 december 2004 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() al die moppen zijn ven dom als de royalties zelf, ... en daarom zijn ze zi gieren !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() En wat zei Yves Desmet ooit in 'De Morgen' : «De enige reden waarom België nog geen republiek is, is omdat de republikeinen hier zo lui zijn. Ook al zijn alle toppolitici, enkele uitzonderingen niet te na gesproken, intellectueel ervan overtuigd dat een republiek te verkiezen valt boven een monarchie, pragmatisch kiezen ze ervoor om de familie in Laken in stand te houden. (...) Dat is België: nergens hoor je grovere moppen over prins Filip en prinses Mathilde dan in de ministerraad, die vanaf vandaag (27 oktober) staat aan te schuiven om een beetje van de koninklijke geboorteglamour op zich te laten afstralen.»
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Als de ministers het doen, dan mogen wij dat ook:
Prins Filip en Mathilde lagen in bed... Mathilde: "'t Is ik heb kou." Filip: "'t Is goe ik zal deken haal." Mathilde: "Filip 't is ik heb nok kou." Filip: "Keen probleem liefste ik zal nok deken haal." Mathilde: "Als mijn moeder kou had dan papa op haar lig!" Filip: "Zek Mathilde 't is nu 2:30 dat is nu tok wa laat om uwe papa te bel!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Filip en Mathilde komen thuis van het huwelijksfeest.
Mathilde gaat in een verleidelijk pose liggen en zegt: "Filip, 't is ik denk dat gij wel weet wat ikke wil..." Waarop Filip: "Maar Mathilde, gij hebt toch al zo'n schoon feest gehad...." Mathilde spreidt haar beentjes een beetje en zegt: "Filip, 't is ik denk dat gij wel weet wat ikke wil... " Waarop Filip: "Jammaar, wat wielt gij dan?" Waarop Mathilde wijdbeens opnieuw: "Filip, 't is ik denk dat gij wel weet wat ikke wil..." Waarop Filip: "Jaja, ik zie het al, gij wielt het bed voor U alleen!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Albert zag Filip, met zo ne grote ronde wekker
in zijne mond ! Hij vroeg aan Filip : "Filip, waarom loopt kij rond, met een oewekker in oew mond?" Waarop Filip antwoordt : "Awel papa, Mathilde heeft tegen mij kezekd: Filip gij hebt slekteadem,gij moet nen tik-tak in ew mond steken!!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() albert tegen Philip: mais donc Philip, oewat heb ik kehoord ? kij hebt dingen gezekt die gij niet mocht zekken.
philip tegen Albert : ja maar papa 't is dat kij miskien nie weet dat er stoute mensen zijn die onze patrie naar den knoppen willen helpen en ik heb gezekt dat ze mij op hun wek zullen vinden waarop albert met zijn hand tegen zijn oor : wablief, wat heb kij gezekt ? dat kij werk zult vinden ? eindelijk..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |