![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, u daar, geef het maar toe.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lucht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() De etiketten op de flessen heb ik er nog niet vaak afgeweekt. En ook niet altijd even goed uitgespoeld. Voor de rest: alleen glas.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die twee cavia's van Peri.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() glascontainer ? wasda ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verstuivers van parfumflesjes gaan mee de glascontainer in want die krijg ik daar niet af. Is dat heel erg? Zo ja, hoe los ik dat op?
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan soms heel erg correct zijn. Alles netjes waar het hoort.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wierp er een blik in.
Laatst gewijzigd door Bobke : 27 juli 2016 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles wat door de gaten past.
Alsook, oud frietvet en dergelijke, lege mayonaise potten opvullen en het scheel er op. Veel gemakkelijker dan naar het containerpark gaan, dat trouwens geld kost, glascontainers doen het gratis.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn schoonmoeder.
Vorige keer zette ik haar bij het oud papier. Maar ze keerde weer. Als de glascontainer nu niet lukt, dan volgende keer de grove middelen: het klein gevaarlijk chemisch afval. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hahahaa alles wat door de gaten past kan erin, lijkt wel een vieze, grote blanke hoerenkut zeg, gek dat ze het op PIKhoogte hebben gemaakt. goed idee, vanavond mijn pik in steken en het volzeiken of aftrekken en erin spuiten. kijken of die grote zwarte man daar beneden in dat grote gat past van de glascontainer. ze moesten dat gat van alle vuilniscontainers maken als een echte grote uitgenaaide hindoe hoeren kut. tsja misschien gaan dan de moslims ontploffen dan, in hun broek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie maar dat uw heksie perfeksie uwe schoofzak er niet af draait
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Cobra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overtijd een aantal sardienen in blik die verlopen waren, hopsa, de glascontainer in. Mijn zoon was erbij, hij was verbaasd dat ik zo iets deed.
Ik blij dat het zo'n brave kerel is.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet gekuiste chocopotten.
Maar ik geef toe dat ik er ook al eens een afgedankte koffietas ingegooid heb, maar dat was uit frustratie : had zonet gehoord gekregen dat ik daarvoor moest betalen op het containerpark.
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Transformatorolie,vroeger deed ik dat altijd bij het frietvet,maar een jaar of 20 geleden heb ik daar een keer miserie mee gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |