![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Iemand die mij kan vertellen of we daar met gebaat zijn om die 'in te lijven'. Ik heb eerder de indruk dat mocht men Turkije 'toelaten' tot de EU we helemaal van lotje getikt zijn en we ons nog meer miserie op de hals nemen en het garant zal staan voor het einde van de EU. Die horen hier, samen met vele andere landverraders, niet thuis in de EU einde verhaal. Infografiek: Dit zijn de slachtoffers van Erdogans 'zuiveringsoperatie' Verder lees'genot' Alles over Erdogan
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die lopen al sinds 1999.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 !!!
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 28 juli 2016 om 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kunt ge binnenkort ook Belgenland d' eruit gooien bedoel je?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Belgenland had er van het begin zelfs niet mogen bij zijn. Die lastige regels over de staatsschuld toch...
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad!
Nog maar pas verleden week zei de Belgische regering dat ze akkoord ging de onderhandelingen verder te zetten. Nochtans zei N-VA in maart ...... "Nooit zal een regering waarvan N-VA deel uitmaakt goedkeuren dat Turkije lid wordt van de Europese Unie. Nooit." http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...in-de-EU.dhtml De bochten die N-VA maakt zijn niet meer te tellen. Laatst gewijzigd door daiwa : 28 juli 2016 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Wie zou het corrupst zijn? Erdogan of Juncker?
|
![]() |
![]() |