![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...verleeft.dhtml
Kan het amper geloven wat sommigen mensen durven.......van lef gesproken. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 juli 2016 om 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Reeds uit de tweede wereldoorlog komen verhalen van bommenwerper-bemanningsleden die zonder parachute uit hun vliegtuig vielen van een paar kilometer hoogte en het er levend (zij het niet geheel onbeschadigd) afbrachten omdat ze onder een juiste hoek in boomtoppen,sneeuw....terechtkwamen.... Verder zijn er al een decennium (kleine-)vliegtuigen in productie die standaard voorzien zijn van een vliegtuigparachtue.Een door springstof uitgedreven konstruktie die blijkbaar al mensenlevens gered heeft.Ook iets wat science-fiction leek amper 30 jaar geleden... "vleugelman" parachutisten,parapente en deltavliegers ondertussen staan mee aan de basis van een zich verder ontwikkelende technologie van écht vliegen... Ooit zal aan het stuntwerk waarmee dit draadje begon wel eens een praktisch gevolg gegeven worden Laatst gewijzigd door kelt : 31 juli 2016 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow, zot!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik gun het de man van harte dat hij zijn 'sprong/vrije val' tot een goed einde heeft kunnen brengen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets dergelijks deed men al in de jaren 80, in 'Incroyable mais vrais' op de tweede Franse zender op zondagmiddag.
Daar sprong een man zonder valscherm uit de ene vlieger terwijl men een valscherm uit een andere vlieger smeet. Hij vloog daar naartoe, trok het valscherm aan en opende het voor hij te pletter sloeg. Eigenlijk was dat straffer, zonder net.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Beetje mislukt zeg maar.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |