![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() alcoholisme is een gevaar voor onze maatschappij,
deze onmensen moeten weg uit ons land, hun cultuur van oneindig zuipen is nefast voor ons geïndustrialiseerde supper top land. TRAP HET AF ZUIPLAP Geen pensioen voor zuiplappen zonder kinderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ja kwou gewoon een topic maken in de racistische trend die ons land verteerd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik vind het fijn zoals spolpoel, darwin en marsepijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Take no shit from anyone 'cos Flanders rules We fight the communists, 'cos communists are fools Try to take our nation, and give it to the Arabs We won't take it anymore, we're gonna take our nation back (Chorus) Arab, Arab get on that boat Arab, arab, row Arab, Arab, get out of here Arab, arab, go, go, go... They riot on the Flemish streets, they're burning down our land But the fools in government put money in their hands Give them money, give them jobs, ignore the Flemish Whites We won't stand and watch our land be taken without a fight Arab Arab out out! 4x We've got to love this land of ours, and fight to keep it white Never going to give it up, 'cos we know we're in the right And if they try to take it we will fight them to the death And in the end, the White man wins, 'cos there won't be no rest ![]() Laatst gewijzigd door Westland New Post : 29 oktober 2004 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() belachelijk, hoe kunnen we in een moderne democratie de macht geven aan die mensen?
We zijn toe aan een eeuw van decadentie, welkom in het toekomstig europa van hitler, dewinter en consoorten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() en mensen die niet drinken en niet profiteren en 2,5 kinderen hebben, ook geen pensioen PUNT
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor mij nog een pint, ne Grote Royale, van de brouwerij Palm.
1 of 2 per week. Soms een flesje rose wijn. Of een glaasje wiskey, Liefst qualiteit.Alleen de 0.5L blikjes van den aldi kunnen me wel eens smaken op een warme zomeravond, na een dag van noeste arbeid. Maar soms ook weken zonder enige druppel alcohol. Maakt dat van mij een zuiplap? In verhouding tot ons lokale keukenonkruid, ja. Maar tja, ik ben dan ook een ongelovige hond.Zelfs geen dhimmi
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vuile drugsgebruiker, ze moesten u in een steenkoolmijn steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
mensen zijn hypocriete drugsgebruikers namelijk. Zo goed als iedereen zuipt alcohol, maar vindt van zichzelf da hij/zij geen drugs neemt... Ik kan wel meegaan in het feit dat alcohol eigenlijk maar een zeer venijnige en schadelijke drug is, en dat mensen die teveel misbruiken. 10% van alle alcoholgebruikers die verslaafd zijn; het is niet niks!! Let wel, iedereen mag doen met zijn leven wat hij wil, maar alcoholici zijn niet echt het toonbeeld van geluk. Maw beetje verantwoord alcoholgebruik vind ik inderdaad iets om aan te moedigen. (iets waar nu niet achter gekeken wordt!!! ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
schol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() Uhmz.. misschien heb ik het niet begrepen.. maar waarom alleen alcolisten?
Gooi alle drugsgebruikers onder die regeling, alle mensen die verslaafd zijn, dan heb je gelijk 50% minder pensioenen uit te delen. Iedereen is wel ergens verslaafd aan, de een aan chocola, de ander aan alcohol. Niet in hokjes denken, gooi dan meteen alle verslaafden in de grote molen. Maar hoe wou je dat in hemelsnaam gaan doen, wat is de uitvoerbaarheid van je idee?