![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog een studie die duidelijk maakt dat we moeten mengen. Hoe groter de genetische afstan tussen u en uw geliefde, hoe superieurder uw kinderen. Nature (dus geen zever aub): http://www.nature.com.proxy.readcube...heguardian.com
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ouderwets kweekgedoe is achterhaald. Biocybernetica is de toekomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Op zich niet zo bijzonder, het omgekeerde ( paren van weinig genetische verschillende partners ) zorgt ervoor dat dieren zwakker worden. Dat ziet men ook bij de kweek van honden die allerhande ziekten gaan vertonen.
Wat we vooral nodig hebben is dat de meer begaafde mensen meer zouden moeten kweken dan de minder begaafden. Het omgekeerde is thans een feit en gezien verstand erfelijk is, gaat de mens er op deze manier ( nog ) op achteruit.
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus waarom zou je een koud labo binnengaan om traag en saai een paar genen te veranderen, terwijl je de hele bazaar kan krijgen door eens lekker te vrijen met een Papoua of een Bantoeneger?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier moet ik u gelijk in geven. Als bruin of zwart onder elkaar kweekt zijn het op het randje af debielen die er van voort komen. Mengt een witte zich echter in het spel, dan stijgt de intelligentie al snel enkele tientallen punten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() De Joden zijn inderdaad het uitstekende voorbeeld van inteelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag C2C.
Het is lang geleden.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de samenvatting even gelezen. Het volgende zinnetje vraagt toch enige verduidelijking.
..., providing evidence that homozygosity, rather than confounding, directly contributes to phenotypic variance.Voor de rest wordt er gemeld dat "homozygosity" (neven en nichten die met elkaar kinderen hebben, staat er geschreven) ervoor zorgt dat de kinderen hieruit gemiddeld 1,2 cm korter worden en 10 maanden minder naar school gaan. Vier kenmerken worden onderzocht:
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge dan toch per sé aan inteelt wil doen, dan is de moderne wetenschap een zegen.
Post natale abortus en pre natale euthanasie indien de genetica teveel miserie veroorzaakt, en het kan een pak langer meegaan, met superieure modellekes als mogelijk eindresultaat.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() C2C is terug !!! heeeuujjjjj
Dat beloven weer troll topics met redelijk niveau. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja dit is een heel groot probleem in alle islamitische landen, want daar trouwen volle neven en nichten met elkaar en de hele samenleving is nu verdoemd dus het is een neergaande genetische spiraal nu daar. langere blanken van tegenwoordig zijn niet perse superieur op seksueel gebied, hun lullen zijn langer maar of dat nou beter is voor de seks en voortplanting is nooit goed onderzocht. in de natuur gaat het wat simpeler: een viesbruine koelie kakkerlak zaait elke maand miljoenen eitjes overal en elke baby koelie kakkerlak zoekt het uit op harde wijze: 'survival of the fittest cockroaches and the weak will perish and die' Ja zo is mijn leven in feite. ik kan niet dood gaan, en nu vind ik het zelf raar dat ik nog schijn te leven. Hoe kan ik bewijzen dat ik nu nog leef??? dewa aapje en wieroe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja Jan van den Berghe dit is een anti white race onderzoek he, het doel is om alle blanke meisjes ervan te overtuigen om flink uit te gaan naaien met veel grootgeschapen negermannen. En ik ken negermannen die echt honderden blanke meiden hebben uitgeneukt, had voriGe week donderdag nog date met een leuke, superpotente hetero negerman, en hij zou die avond een blanke meid gaan uitnaaien. Deze seksueel superieure neger kan niet eens lezen maar hij heeft echt tientallen vaste blanke neukvriendinnen. NOu ja om eerlijk te zijn: alle negers en ook veel zwarte hindoe apen willen gewoon op radicale wijze het hele raszuivere blanke ras doodneuken hoor. Ik hoor dit zo vaak van deze zwarten dat ik medelijden heb gekregen met het uitstervende blanke ras nu dat echt letterlijk doodgeneukt wordt in hun eigen land en nu helemaal ontmand zijn en niet hiertegen op natuurlijke wijze tegen mogen terug vechten, zoals gebeurde tijdens de vele Kruistochten vd 7de tot 14de eeuw tegen de groter geschapen, langere, vieszwarte, agressieve, potentere moren. dewa aapje en wieroe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() De hoogst ontwikkelden ter wereld.De basters.
https://www.youtube.com/watch?v=ylCj3bU94IE Een mix van Duitsers met negers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha, super extreme ideeën
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|