![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In april 2013 is in een villa nabij Aleppo IS gesticht. Naast leider Al Baghdadi waren daar onder meer 3 Belgen bij, volgelingen van Sharia4Belgium. Gasten van amper 20 jaar oud.
Stond te lezen in het tijdschrift Foreign Policy. Waanzinnig eigenlijk. Destijds vond ik Sharia4Belgium een bende ietwat lachwekkende kwasten. Moet dan ook toegeven dat ik er toen glad naast zat. Ze kwamen me over als praatjesmakers. En uit het artikel blijkt ook dat religieuze motieven minder doorwogen dan gewoon crimineel gedrag. Laatst gewijzigd door dalibor : 17 augustus 2016 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Crimineel gedrag wordt voorgeschreven in hun verheven boek; de koran.
Wanneer dringt eindelijk door dat islam dmv koran 'n oorlogsdoctrine is en geen zeemzoete "ik-geloof-in-god-en-bied-m'n-andere-wang" religie.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 augustus 2016 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"It served us well, that myth of Christ"
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "It serves them well, that myth of mahomet".
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 augustus 2016 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Toeval, ze waren daar toevallig aan het couchsurfen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FDW werd zelfs uitgelachen en verweten een onruststoker te zijn toen hij in het parlement waarschuwde voor Sharia4Belgium en vroeg wat de regering er aan ging doen. Men had wat beter te doen dan zich bezig houden met een ongevaarlijk carnavalesk groepje kreeg hij als antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Okido... dus:
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Back, put it back IN the trash can.
Do NOT let it escape...ever!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |