![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De eerste zes maanden van 2016 hebben de fiscale inkomsten uit kapitaal een achterstand van liefst 836 miljoen euro opgelopen. Dat blijkt uit nieuwe cijfers van de FOD Financiën.
Volgens Van Overtveldts woordvoerder zijn de tegenvallende inkomsten ‘gedeeltelijk te wijten aan de economische context’. http://www.standaard.be/cnt/dmf20160815_02425757 Elke begrotingscontrole geeft een tekort aan van meerdere miljarden Euro's. Elke begrotingscontrole geeft een tekort aan belastingsinkomsten. Voor het eerst verwijst de N-VA nu naar "de economische context". Terwijl zij altijd volhielden : "De economie trekt terug aan, U voelt dat toch ook". Zonder hulp van de Troika gaat Van Overtveldt het niet redden. Laatst gewijzigd door demonen : 16 augustus 2016 om 07:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Vertel ons eens iets nieuws...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() De economie doet het slecht? Is dat zo; ik zou eerder denken dat ze onder de vooropgesteld verwachtingen blijft. Gezien de context van terreur en vluchtelingen is dat niet eens zo verrassend. Ik denk wel dat we op de goede weg zijn, wait and see!
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() Statutair? Ik bedoel, deze mensen kennen geen crisis, toch? Laatst gewijzigd door demonen : 16 augustus 2016 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Jij dan wel demonen ? Want uit vroegere reacties van jou meende ik op te maken dat jij de loterij hebt gewonnen door het vertrek van Ford, en de daaraan gekoppelde uitkeringen gesponsord door de Vlaamse overheid !
|
![]() |
![]() |