![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Vaak wordt beweerd dat de Plaestijns kwestie de oorzaak is van een blijvende escalatie. Dit is juist. Beide partijen hebben hieraan schuld. In onze binnenladse ploitiek moeten wij echter ook mythes durven doorprikken.
Heden lees ik in HLN dat Arafat persoonlijk 5 miljard euro rijk is, en dat hij volgens het Werelfonds ... 700 miljoen ontwikkelingshulp achterovergedrukt heeft, recht in zijn eigen zak. Sorry, bij mij kan dit niet. Een leider die zijn eigen volk besteelt. En dan nog een arm volk. En iedereen staat de trappelen om naar Parijs te gaan... De gieren. 700 miljoen euro ontwikkelingshulp in de persoonljke pocket van Arafat...Dat is iets meer dan de 30 miljoen euro voor OCMW Antwerpen... Hoe de palestijen deze leider willen is mij een compleet raadsel. Tenzij het in de Islam ingebakken is: Islam is totale onderwerping... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() De meeste Palestijnen weten dit, maar hij blijft de "vader" van het verzet tegen Israel. En hij heeft zijn half-god status tegenwoordig vooral te danken aan de VS en Israel die hem buitenspel zetten in de onderhandelingen en zijn verbod om die ruine in Rammalah te verlaten. Zonder dat hadden ze hem al lang vervangen door iemand die nog erger is. Het is trouwens de vraag hoe lang het zal duren eer de burgeroorlog in Palestina losbarst, en hoe lang de wereld DAAR als een kieken zonder kop op zal staan kijken.